Lektor Doppler med tillegg Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 Vi trenger ny bil. Og vi må ha en med plass til tre i baksetet, hvor en skal sitte i bilstol. Og da gjerne litt mer plass enn at man kan skvises inn. Erfaringer mottas med takk.
Nusseline♀♀♂ Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 VW Sharan 7-seter, super familiebil! Vi hadde forøvrig en VW Passat stv. inntil vi fikk nr 3 og den var det vemodig å selge. De nyere er det vel mer plass i også, hadde vurdert det og hvis dere bare har en i barnesete. Passat er fiiin bil. Lei meg fordi jeg måtte selge min.. snufs..
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 14. november 2007 #3 Skrevet 14. november 2007 vi har opel zafira 7 seter, og 2 bilstoler...
-Hengebuksvinet- Skrevet 14. november 2007 #4 Skrevet 14. november 2007 Renault Scenic. God plass i baksetet og to ekstra seter nedfelt i gulvet i bagasjerommet. Noen som har erfaringer med den?
3 sjarmtroll <3 Skrevet 14. november 2007 #5 Skrevet 14. november 2007 Toyota Landcruiser. Kjempebra bil ;o)
ToPrinsesser<3 Skrevet 14. november 2007 #6 Skrevet 14. november 2007 Vi har en VW Sharan, men den er vi ikke noe særlig fornøyd med, så vi har bestilt en Passat igjen (hadde det før minstemann ble født). Sharan har fantastisk plass, mange muligheter med seter man kan ta ut osv, men vår er en 2000 modell og vi har fryktelig mye styr med den for tiden. Verkstedregningene har vært mange det siste året. Ellers har den vært bra.
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 14. november 2007 #7 Skrevet 14. november 2007 Håper på en tredje. Og da vil vi ha 3 barneseter. Ser ikke at det skulle bli noe problem i bilen vår. Har en BMW stasjonsvogn. Ellers så har en veninne Toyota Verso(er det, det den heter?) 7 seter. Virker som en utrolig kjekk bil. Og skulle så absolutt kjøpe den selv hvis ikke jeg og mannen hadde BMW dilla;-P
Nusseline♀♀♂ Skrevet 14. november 2007 #8 Skrevet 14. november 2007 Vi har 2000 modell sharan, har ikke hatt noen verkstedutgifter på den utenom servicer. Mulig dere var uheldig da.
-carina- Skrevet 14. november 2007 #9 Skrevet 14. november 2007 Vi skal "bare" ha nummer to... Men tenker å kjøpe bil som evt skal passe om vi skal få nummer tre og... Så jeg dytter denne og håper på flere svar!! ) Vi tenker å se på Mazda 5 og 6, tror det er endel plass i dem. Og så tenkte vi å se på Citroen Picazo C4 (?) og en VW touran... ) Men tar gjerne imot flere tips! )
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 14. november 2007 #10 Skrevet 14. november 2007 Volvo v 40...går akkurat. Lyst på mazda 5.
♥Rime♥ Skrevet 14. november 2007 #11 Skrevet 14. november 2007 Vi har voyager 7 seter. Den korte typen. Er super fornøyd og fått utrolig mye skryt av den.
Gjest Skrevet 14. november 2007 #12 Skrevet 14. november 2007 Sjekk Ford S-max! Den er skikkelig romslig, har et ganske fint utseende og har toppresultater i sikkerhetstester. Touran bør du i alle fall stryke av listen, den blir liiiiiiten med tre unger! Og hvis du har lite penger som du ønsker å legge igjen på verksteder, så dropp alle tanker om Chrysler Voyager. Ikke er de sikre og dessuten skikkelige verksted-gjengangere. Skal du ha Volvo, så må du kjøpe minst V70 hvis du skal ha litt mer enn skvise-plass.
prekæs Skrevet 14. november 2007 #13 Skrevet 14. november 2007 Citroen c5, men ville valgt citroen c4 7 seter. I konkurranse med andre i samme klasse, kunne de andre bilene gå å legge seg:) helt sant. Vår c 5 skoret 37 poeng på sikkerhet i euro n.cap. Ingen har senere skoret så høyt, men c4 lå også godt an. tror den koster rundt 340 000. Ingen slår citroen på kjørekomforten:)
Gjest Skrevet 14. november 2007 #14 Skrevet 14. november 2007 VW touran. 2 stk i bilstol og ei på bilpute. 2 ekstra seter bak er greit å ha når vi deler på å kjøre til trening. Veldig godt fornøyd med denne bilen. Dekker alle våre behov. Et godt tips uansett bil er å få med lastenett slik at du kan laste helt opp i bagasjerommet. Lykke til med bilvalg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå