Tante Sofie # Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 Kan du være så snill å se på innlegget mitt : blir det oss to, lenger nede!!! Pleeeeease, er litt ute av det idag.....
stratosen_er mamma_ Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 har lest innlegget ditt før... fikk opp en veldig stresset følelse...følelse av at du vil og vil men får d ikke helt til, eller hva jeg skal si...du er litt usikker på selv om det er dette du vil..og det kan ikke jeg fortelle deg...for om jeg sier at det blir dere eller ikke så er d noe du må kjenne på...ting skjer alltid underveis, derfor er det vanskelig...jeg føler ikke at det blir dere to men jeg kan ta feil...for meg virker du for usikker på dine følelser og han virker litt for uengasjert...mulig jeg tar fullstendig feil men var det jeg fikk opp.. lykke til.. og husk at ting kan forandre seg begge veier... og jeg er veldig ny i dette så....men hadde vært fint med en tilbakemelding:)
Tante Sofie # Skrevet 14. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. november 2007 Det er vel slik det føles ja....men det har liksom alltid vært oss to, og vi er inderlig glad i hverandre, men er det nok dette, eller er vi blitt en vane...eller er jeg bare i en skikkelig surrete tilstand for tiden...Oi, vanskelig, flere elementer som gjør meg surrete for tiden, er så redd for å gjøre feil, for å såre, ender vel opp med å gjøre ingenting...er redd
stratosen_er mamma_ Skrevet 14. november 2007 #4 Skrevet 14. november 2007 så du føler at det jeg beskrev stemmer med det du selv føler?? er vanskelig når man er glade i hverandre......men du må prøve å selv finne ut om det er denne mannen du vil dele ditt liv med...eller om han bare er en veldig veldig god venn.... ønsker deg lykke til.. kan desverre ikke gi deg noen gode råd eller spådommer på dette...for det er så åpent...
Tante Sofie # Skrevet 14. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. november 2007 Det stemmer, ja...Men håper at dette bare er nå...forvirrende tider
Tante Sofie # Skrevet 14. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 14. november 2007 Forresten, takk for at du tok deg tid Stratos...så får vi håpe at dette ordner seg og går bra:-)
stratosen_er mamma_ Skrevet 14. november 2007 #7 Skrevet 14. november 2007 ja det håper jeg også..håper du finner ut av det og at det kommer noe godt ut av d...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå