så var vi 4 Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 pappaen til en gutt ble oppringt fordi gutten var ikke i form. han henta gutten sin og tok han med seg på jobb (i en annen bhg) og ungen var ihjel sulten og tørst. Så etter mat og drikke var han i tipp topp form igjen. Og forresten klarte bhg (den samme som ringte pappaen til denne gutten) å glemme å skifte bæsjebleie på min gutt igjen, så nå har han fått blødende sår. Hadde nettopp fått kontroll over det igjen
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 burde kanskje be om en sammtale med ped.leder, for dette var dårlig!
Tante Sofie # Skrevet 14. november 2007 #3 Skrevet 14. november 2007 Først tenkte jeg at noen ganger vil ikke barna spise fordi de er dårlige, men så var det nok godt å bli hentet og tatt vare på av pappa, så da var det lettere å få ned noe, men nå de i tillegg har klart å det med bleien, da begynner jeg å lure litt, altså....
så var vi 4 Skrevet 14. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. november 2007 nei, skal ringe fagansvarlig i morgen, gidder ikke hakke mer. Skal forøvrig og levere inn søknad om overførsel med begrunnelse på manglende stell.
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 14. november 2007 #5 Skrevet 14. november 2007 det er nok best å ikke blande andre en deg, og barnet ditt. men at barnet ditt ikk fikk bleie er grunn nok til å klage! hilsen bhg. assistent!!!
så var vi 4 Skrevet 14. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 14. november 2007 Foreldrene til denne andre gutten blir nok å ta det selv opp med bhg og det er uansett ikke min jobb. Men nå har jeg klaga på den bhg i evigheter om at de må sjekke ofte og smøre godt, og det de gjorde da var å sjekke bleien 2 ganger om dagen.
Gjest renate&nydelige christina Skrevet 14. november 2007 #7 Skrevet 14. november 2007 Jeg hadde klaget med stor K!
~~¤April baby¤~~ Skrevet 14. november 2007 #8 Skrevet 14. november 2007 Hæ? Sjekker bleien 2 ganger om dagen?? Så hvis bleiesjekken er klokken 11,og gutten din bæsjer klokken 09.00,da går han med bæsj bleie i 2 timer! Nei,dette var for dårlig. Klag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå