Gå til innhold

Er ikke dette litt dårlig av bhg eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

pappaen til en gutt ble oppringt fordi gutten var ikke i form. han henta gutten sin og tok han med seg på jobb (i en annen bhg) og ungen var ihjel sulten og tørst. Så etter mat og drikke var han i tipp topp form igjen.

Og forresten klarte bhg (den samme som ringte pappaen til denne gutten) å glemme å skifte bæsjebleie på min gutt igjen, så nå har han fått blødende sår. Hadde nettopp fått kontroll over det igjen :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

burde kanskje be om en sammtale med ped.leder, for dette var dårlig!

Skrevet

Først tenkte jeg at noen ganger vil ikke barna spise fordi de er dårlige, men så var det nok godt å bli hentet og tatt vare på av pappa, så da var det lettere å få ned noe, men nå de i tillegg har klart å det med bleien, da begynner jeg å lure litt, altså....

Skrevet

nei, skal ringe fagansvarlig i morgen, gidder ikke hakke mer. Skal forøvrig og levere inn søknad om overførsel med begrunnelse på manglende stell.

Skrevet

det er nok best å ikke blande andre en deg, og barnet ditt. men at barnet ditt ikk fikk bleie er grunn nok til å klage!

hilsen bhg. assistent!!!

Skrevet

Foreldrene til denne andre gutten blir nok å ta det selv opp med bhg og det er uansett ikke min jobb. Men nå har jeg klaga på den bhg i evigheter om at de må sjekke ofte og smøre godt, og det de gjorde da var å sjekke bleien 2 ganger om dagen.

Gjest renate&nydelige christina
Skrevet

Jeg hadde klaget med stor K!

Skrevet

Hæ? Sjekker bleien 2 ganger om dagen?? Så hvis bleiesjekken er klokken 11,og gutten din bæsjer klokken 09.00,da går han med bæsj bleie i 2 timer! Nei,dette var for dårlig. Klag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...