silhah og emilie Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 mamma har muligens hatt en liten blodpropp i dag, hun var på legevakten fordi fingeren hennes hovnet opp kjempe mye og ble stein hard..det første som slo meg var blodpropp..vet ikke hvorfor for jeg har ikke peiling men hun skulle tilbake i morgen da og ta mere prøver.. men hva kan fremkalle blodpropp? er det farlig?
Babyheaven OVERTID:( Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 heisann:) Ble hun behandlet med medesiner i dag da? om de har mistanke til blodpropp er det rart hun ble sendt ut igjen hvertfall,for det er en skummel ting. Den kan løsne og vandre i kroppen,og sette seg fast. Mener ikke å skremme deg,men har hatt blodpropp selv for noen år siden. Google på blodpropp eller trombose så finner du nok masse informasjon. Håper alt er bra med mamman din. Ikke bekymre deg for mye,kan være mye annet det der:)
Gjest Skrevet 14. november 2007 #3 Skrevet 14. november 2007 Hvordan går det med fingeren til moren din? Er den fortsatt hoven? Kan hun bøye den? Er den kald eller varm? Smertefull? Har hun feber? Jeg har ikke erfaring med blodpropp, men vær obs på at fingre kan ødelegges veldig fort!!! Kanskje burde den vært åpnet? I alle fall bør en kirurg se på fingeren hennes med en gang - legevaktsleger er ikke alltid best på slikt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå