esmase Skrevet 14. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. november 2007 Der var jeg med EN gang,og det var ifjor. Ligger navnet mitt åpent ett sted eller? Men du får komme på kaffe hvis du flytter oppover da,hehe.
Silja FullFres McQueen Skrevet 14. november 2007 #4 Skrevet 14. november 2007 Hakke peil, var ikke jeg som fant det ut... Jamen, jamen.. Jeg ville jo ha noen tips om steder å flytte jeg da!!
esmase Skrevet 14. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. november 2007 Du får helt sikkert jobb på sykehjemmet her. Og så kan jeg hjelpe deg å velge ut en med høye kinnbein og skjeve øyne......har noen av dem her... Du kan kanskje jobbe hos oss,for vi trenger snart folk:-)
Silja FullFres McQueen Skrevet 14. november 2007 #6 Skrevet 14. november 2007 Jamen.. Hvor bor duuu daaa?? Fader så vrang du er... Hehe...
Silja FullFres McQueen Skrevet 14. november 2007 #8 Skrevet 14. november 2007 Vel, det stod jo ikke der da, bare at du var kjent en plass. Er det den plassen du bor da? Bodde du ikke litt utenfor?
esmase Skrevet 14. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 14. november 2007 Bor litt utafor,men jobber i byen. Som å bo på Fr..,men jobbe i by`n.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå