Anonym bruker Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 dere som bruker cerazette.... har dere fått noen bivirkninger? jeg har fått blødninger, det er ikke mensen, men man kunne trodd det..er veldig irriterende..
Gjest Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 Det er en vanlig bivirkning ja, og grunnen til at ikke alle vil/kan bruke det. Jeg hadde en del uregelmessige blødninger med det samme, av og til store, av og til små, noen ganger i dagevis, 7- 12 dager, noen ganger bare en dag. Det roet seg etter et par, tre mnd. For meg ble det viktig å ta pillen omtrent samme tid hver dag for å unngå det. Nå får jeg gjerne en liten blødning når jeg går over til et nytt brett, men det varer ikke så lenge. Legen min sa at noen fikk langvarige/konstante småblødninger av CZ. "Så det er jo veldig bra prevensjon da, men kanskje ikke helt det du hadde sett for deg!?" Hehe...
Anonym bruker Skrevet 14. november 2007 #3 Skrevet 14. november 2007 jeg har hatt i flere dager nå.. prøver å ta til samme tid hver dag. skal prøve å fortsette en stund, men blir det mye blødninger, slike som varer flere dager, så tror jeg at jeg må finne på noe annet.. hehe..
Gjest Skrevet 15. november 2007 #4 Skrevet 15. november 2007 jeg har også begynt på disse og jeg har hatt ganske kraftig mensen annen hver uke.... eller blødninger... utrolig frustrerende for jeg veit aldri når det kommer og det kommer mye så er avhengig av svarte bukser
lillegull:) Skrevet 15. november 2007 #5 Skrevet 15. november 2007 jeg blødde vel i to uker når jeg begynnte med de.. noen dager mye og andre dager lite. men har ikke blødd etter det. er halvveis i brett nr 2 nå.. det jeg er redd for er å legge på meg av de.. gikk ned masse etter fødsel og vil gjerne ha det sånn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå