Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 Har de siste dagene blitt så hoven der nede.... Noen andre som har det slik? Er 30+4 nå, og er så hoven at det er ubehagelig å gå... Kjønnsleppene er så hovne at de gnisser liksom mot hverandre.. Og det sviiiir... Ekkelt... Er det vanlig å bli slik, og evnt. blir jeg sånn helt frem til fødselen? Og hvorfor blir det sånn? Håper jeg ikke må gå sånn helt frem til fødselen....... :-/ Måtte se på "henne" i et speil i dag, og jeg kjenner "henne" nesten ikke igjen......
ellesant Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 Hei. Kanskje du har fått sopp? Det ble sånn med meg da jeg fikk sopp etter en penicillinkur i forrige svangerskap. Ta en tur til legen, eller snakk med legen! Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2007 #3 Skrevet 14. november 2007 Jeg har vært hoven nesten hele svangerskapet, men ikke så mye at det er vondt. Tipper det er alle hormonene som gjør det.
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 14. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. november 2007 Sopp er det ikke.. Det har jeg hatt så mange ganger at det vet jeg godt hvordan føles... Og dette kjennes helt annerledes ut.. Det klør ikke eller noe, bare at leppene gnisser mot hverandre så mye at det begynner å svi... Den er jo dobbelt så stor som vanlig jo..... Hehe... Den bolla...
ellesant Skrevet 14. november 2007 #5 Skrevet 14. november 2007 Å! Nei, da er jeg ikke sikker... men er jo dumt dersom du må gå sånn i to mnd til da! Jeg har ikke hatt det sånn annet enn med sopp, og da holdt jeg på å dø!!! Var akkurat som om hele greia vrengte seg... Men nok om det! Er visst andre som har det sånn, kanskje det er en hormon-ting?
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 14. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 14. november 2007 Ja, mener noen har snakket om det her før... Håper virkelig ikke jeg må gå med denne kjempe musa helt til slutten på januar...... :-/
KristineH79 Skrevet 14. november 2007 #8 Skrevet 14. november 2007 jeg har hatt sopp både før og under sv og d sviklødde ik i d heletatt når jg var gravid, merka d ik utenom at jg syntes d lukta litt rart av utfloden så d kan være hovne lepper er din reaksjon... Ellers har jg ingen svar!
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 14. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 14. november 2007 Lukter også helt vanlig... Sopp lukter jo gjær..
majsenna™ Skrevet 14. november 2007 #10 Skrevet 14. november 2007 Skjønner hva du mener, og har det likedan. Ekkelt at det gnisser, og plutselig er det ikke alle stringtruser som passer skikkelig.. Virkelig ekkelt!! Håper den trekker seg tilbake. Nesten som om man var konstant spreng-kåt
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 14. november 2007 Forfatter #11 Skrevet 14. november 2007 Hehe.. Ja, trusene blir liksom for smale... Musa tyter utenfor på sidene.. Hehe.. Ekkelt... Ser jo ut som om noen har kost med den i timesvis..... Hehe... Sambo bare lo når han så den i går kveld....
majsenna™ Skrevet 14. november 2007 #12 Skrevet 14. november 2007 He he. Tror det må komme av press fra innsiden eller som de andre her nevner; hormoner... Vi får krysse fingrene for at vi får tilbake den lille musa vår når gullet er ute
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 14. november 2007 Forfatter #13 Skrevet 14. november 2007 Iallefall at den får normal størrelse igjen.. hehe.. Har du hatt det sånn lenge?? Har ofte press nedover, så er godt mulig at det er derfor det blir sånn.... Men litt kjipt om jeg skal være hjulbeint helt til januar da..... :-/
majsenna™ Skrevet 14. november 2007 #14 Skrevet 14. november 2007 Ha ha ha ha!!!! Har hatt det sånn en stund.. Husker ikke helt.. kanskje siden uke 20 eller noe. Ja, har tenkt det samme. Har vært mye murringer der nede.
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 14. november 2007 Forfatter #15 Skrevet 14. november 2007 Huff da.. så lenge??!! :-/
Anonym bruker Skrevet 14. november 2007 #16 Skrevet 14. november 2007 tror kanskje jeg ble hoven der nede rundt uke 30 jeg også, og det har desverre ikke blitt bedre. Er i uke 40 nå. Samboeren kjenner den ikke helt igjen:) tror det kommer av at babyen presser nedover og ekstra blodtilførsel der nede. Må si jeg gleder meg til å bli normal igjen!!
majsenna™ Skrevet 14. november 2007 #17 Skrevet 14. november 2007 Ja.. men det har ikke blitt verre.. Bare våknet en dag med forstørret mus og tenkte at "ja ja.. det skal vel være sånn".
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 14. november 2007 Forfatter #18 Skrevet 14. november 2007 hmm.. jaja.. får vel bare belage meg på at den blir sånn i noen uker fremover da... :-/ Klarer ikke å gå rundt naken nesten.. Enda en ting jeg gleder meg til, til etter fødselen da.. Å få normal mus igjen.. =)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 15. november 2007 Forfatter #20 Skrevet 15. november 2007 Ja, den listen blir nok lengre for hver dag... Få på seg sokker uten å bli lilla i ansiktet f.eks. Snu seg i senga osv osv..
ann-k 82 Skrevet 15. november 2007 #21 Skrevet 15. november 2007 Jeg har også blitt mye mer hoven "der nede" i svangerskapet,men heldigvis ikke så mye at det er vondt på noen måte. Tror jeg har lest et sted at det er hormonelt og helt vanlig! Som nevnt ovenfor her blir det større blodtilførsel ,noe som da visstnok forklarer hvorfor en del får økt sexlyst under svangerskapet.veldig individuelt det da.I hvert fall den forklaringa jeg har fått med meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå