Libido- Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 Ble plutselig så mange nordmøringer her inne. Tror vi må ha et lite opprop =) *signere*
Silja FullFres McQueen Skrevet 14. november 2007 #3 Skrevet 14. november 2007 Pell deg ut Haldis! *rekker opp hånda*
Libido- Skrevet 14. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. november 2007 Du??? tss haldis, du skulle bare ønske du bodde her du =)
esmase Skrevet 14. november 2007 #5 Skrevet 14. november 2007 Får jeg være med her,eller har jeg vært for slem idag? :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå