*smil* m/ snupp06 & gutt 07 Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 Sorry temaet.... Er gravid og tror jeg har fått det=( Æsj! Gått to svangerskap uten... Problemet er at jeg er drit nervøs for at det er noe annet... Kreft eller noe.... Hatt syke smerter i mage/rygg på venstre side jevnlig de siste ukene rett før jeg skal på toalettet. Legen sier det er fordi tarmene er i klem.... Ble litt bedre med lactulose, men fortsatt ikke helt borte. Og nå kommer dette med mulig hemoride... Pokker altså.. Står i legeboka jeg har at hemorider er HELT ufarlig, men at man må være obs på at det ikke er kreft... De smertene jeg har i tarmene er visst også noe som ikke er positivt.... Åhhhhhhhhhhhhh! Litt hypokonder jeg da, men synes legene tar litt lett på ting når man er gravid og skylder på det konstant. Jeg derimot, frykter alltid det værste =(
Blue Lady Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 hadde hemoroider da jeg var høygravid med Lucas i magen. Hadde ikke vondt noen steder, bortsett fra akkurat i hemoriden om du skjønner. Fikk krem og stikkpiller på resept av legen så forsvant de.. Jo, det var jæ%&& vondt å sitte forresten..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå