Gå til innhold

Skal til tannlegen imorgen..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror man bør unngå røntgen, men hvis du sier ifra at du er gravid, vet de nok hva de kan/ikke kan gjøre.

Skrevet

hei! skal selv til tannlegen i morgen..:( de unngår å ta røngten på deg i de første 12 ukene av svangerskapet siden da utvikles jo alle organer og sånn.. jeg har tatt røngten for ikke så lenge siden (er 30+1) tror ikke det er farlig for babyen, det sa i hvertfall de.. dessuten er det veldig lite stråling:) men hør med de, de har peiling! Lykke til!!:D

Skrevet

Mamma er tannlege, og de vet det når du kommer der! Du kan ta bilder,men av & til har de sånn "blyforkle" de legger over magen. Da kommer i alle fall ingen stråler på babyen;)

Også er det ikke sikkert du kan ha bedøvelse hvis du aldri har hatt det før, for da vet man ikke helt hvordan du reagerer på det...

Lykke til. Tannlegen er det verste jeg vet (men er gla i mamma, da)

Skrevet

Dem ville ikke ta bilder av meg når jeg hvar i uke 17. Men skal rot fylle til uka og da skal jeg ha vanlig bedøvelse. Vet jeg ikke har reagert på det før.Si du er gravid du og spør om det du lurer på.Dem hvar veldig greie med meg og svarte på alt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...