Gå til innhold

Når er permisjonen min ferdig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tulla mi ble født 07.mai.o7 (Termin 17.mai) og når vil da permisjonen min være ferdig? Jeg søker på jobb nå og trenger å vite det. har det sikkert på papir ett sted men orker ikke lete nå..:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du 80% eller 100% permisjon???

Du har enter 54 eller 44 uker permisjon... det inkluderer 3 uker som du måtte begynne med før du hadde termin og 6 uker til pappa permisjon. Så da er det bare å regn ut hvor lenge du har. Men husk å regn fra når du gikk ut i permisjon (3 uker før termin), ikke fra dato babyen ble født!

Skrevet

Oi da.. Glemte å skrive det ja.. har 80 %. Jeg er veldig dum til å regne sånt!! Blir enda værre når hun kom før tiden.. Vet du datoen min?..*flau*

Føler meg skikkelig dum og er skikkelig flau nå altså!

HI

Skrevet

Stemmer det at det blir 15 mars 08??

HI

Skrevet

Husk at permisjonstida har blitt forkorta når du fødte før termin. Er nok bedre å sjekke papirene dine for å være 100% sikker...

Skrevet

Du maa hoere med NAV. Kommer jo ann paa hvor mye ferie du tar inne i permisjonen, naar du foedte ift termin etc. Vanskelig for oss her aa gjette det :-)

Selv fikk jeg en annen slutt enn den jeg hadde regnet ut, for jeg regnet 25 feriedager mens NAV bare regnet 23 eller noe saant.. Pluss jeg foedte fem arbeidsdager foer termin.

Skrevet

15 Mars ja - stemmer det.

(07.mai + 48 uker = 15 Mars)

Skrevet

Husker du hvilken dato du gikk ut i permisjon da? Jeg tipper det var 26.april, siden jeg hadde termin 21.mai og var ferdig 30.april:) Å regne ut 26.april pluss 48 uker orker jeg ikke på morgenkvisten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...