☆Lille my* Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 Gutten min gulpa sinnsykt mye og ble sjekka for alt mulig! Det viste seg at han hadde en fortykket muskel i magen så det gikk litt tregt gjennom systemet! Vi begynte med soyamelk da vi var innlagt, for å finne ut av evt melkeallergi! Han tok prosobee veldig bra og gulpingen avtok myyye! Nå fikk vi beksjed om å prøve nan igjen for å sjekke hvordan han reagerte! Han beynte tvert å gulpe siiinsyke mengder!men legger likvel fin på seg! Han har heller ikke merkbart mere magsmerter eller utslett! Så da trenger det vel ikke være allergi?? noen med erfaring? Kan det være at han rett og slett gulper mere av NAN enn soya? Gulpa foresten like mye med hipp og collett.
Nusseline♀♀♂ Skrevet 14. november 2007 #3 Skrevet 14. november 2007 Gutten min la på seg fint selvom han fikk nan når det viste seg at han ikke tåler kumelk. Det var først når han fikk utslett, diare og var utilpass at jeg fikk han til barnelege som satte han på soyamelk. Prøven var negativ, men legen mente det var kumelk som var problemet uansett. Prøven er ofte misvisende når de er små (han var 3 mnd). Nå var han til kontroll og prøven var postitiv uten tvil, han er nå 1 1/2 år og får melkefri diett. Han ble helt symptomfri når han begynte med soyamelk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå