Marolla Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 Lillemor på 5 mnd er blitt så vanskelig å få til å sove! Jeg sitter ved siden av vogga, rugger på den og hun kan se meg. hun hyler og hyler. Jeg synger og stryker hånden hennes og viser at jeg er her, men det vil ikke gi seg. skal jeg: A: være mer sta og stå løpet ut. B; Løfte opp og trøste? (hun begynner med hyling så snart hun legges ned igjen. C: Bysse henne i søvn i armene mine ( tar sin tid og hun blir like sint) Hun har vært så vrien i det siste. Det er ikke luft
~sjiraff~ Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 Må innrømme at jeg på den tiden ofte ammet eller bysset i søvn for å unngå gråting.
Marolla Skrevet 14. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. november 2007 Hun våkner så snart puppen er ute av munnen og begynner med gråtinga på nytt. Eneste forskjellen er at hun har sovet litt og kan skrike ennå lengre
Tante Sofie # Skrevet 14. november 2007 #4 Skrevet 14. november 2007 Jeg er tilhenger av den harde metoden, å stå løpet ut når det gjelder slike ting (og en vet at barnet ikke har det vondt, og ikke er redd-kun vil bli holdt) Men, med mine barn har jeg ventet til de har vært 8-9 mnd før jeg har gjort meg hard på soving om nettene. Men tror nok likevel du kan stå på ditt, så lenge du vet at barnet har det bra og er mett og god. Men så tidlig, tror jeg ikke jeg hadde ventet at barnet skulle sovet rundt, men det er greit å trene på å sove uten å bli holdt....dette var vel ikke så mye til hjelp, nei...beklager, lykke til:-)
Tante Sofie # Skrevet 14. november 2007 #5 Skrevet 14. november 2007 Kom på tips nå: når du ser barnet er i ferd med å sovne på puppen, ta det bort slik at rett og slett ikke rekker å sovne med puppen i munnen!
Marolla Skrevet 14. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 14. november 2007 Hun er ikke vanskelig om natta. bare på dagen og kvelden. slutter å gråte med en gang jeg løfter opp
Blue Lady Skrevet 14. november 2007 #7 Skrevet 14. november 2007 Hadde valgt løsnig B, altså ta henne opp når hun hylgråter, men la henne ligge når hun sutrer. Det tar sikkert kjempelang tid de første dagene, men blir forhåpentligvis bedre etter det!
Nilena Skrevet 14. november 2007 #8 Skrevet 14. november 2007 5 mnd.... er ikke tenner som holder på å bryte fram da? For da blir de grinete, kan ha feber....jobber febrilsk med hendene i munnen og blir rød i kinnene....
Marolla Skrevet 14. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 14. november 2007 Hun er rød i kjakene, men har ikke hendene i munnen. Men hn har en annen type avføring.
Marolla Skrevet 14. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 14. november 2007 2 timer tok dagens legging.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå