Gå til innhold

Hva hadde dere gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillemor på 5 mnd er blitt så vanskelig å få til å sove!

Jeg sitter ved siden av vogga, rugger på den og hun kan se meg. hun hyler og hyler. Jeg synger og stryker hånden hennes og viser at jeg er her, men det vil ikke gi seg.

skal jeg:

A: være mer sta og stå løpet ut.

B; Løfte opp og trøste? (hun begynner med hyling så snart hun legges ned igjen.

C: Bysse henne i søvn i armene mine ( tar sin tid og hun blir like sint)

Hun har vært så vrien i det siste.

Det er ikke luft

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må innrømme at jeg på den tiden ofte ammet eller bysset i søvn for å unngå gråting.

Skrevet

Hun våkner så snart puppen er ute av munnen og begynner med gråtinga på nytt. Eneste forskjellen er at hun har sovet litt og kan skrike ennå lengre

Skrevet

Jeg er tilhenger av den harde metoden, å stå løpet ut når det gjelder slike ting (og en vet at barnet ikke har det vondt, og ikke er redd-kun vil bli holdt)

Men, med mine barn har jeg ventet til de har vært 8-9 mnd før jeg har gjort meg hard på soving om nettene. Men tror nok likevel du kan stå på ditt, så lenge du vet at barnet har det bra og er mett og god. Men så tidlig, tror jeg ikke jeg hadde ventet at barnet skulle sovet rundt, men det er greit å trene på å sove uten å bli holdt....dette var vel ikke så mye til hjelp, nei...beklager, lykke til:-)

Skrevet

Kom på tips nå: når du ser barnet er i ferd med å sovne på puppen, ta det bort slik at rett og slett ikke rekker å sovne med puppen i munnen!

Skrevet

Hun er ikke vanskelig om natta. bare på dagen og kvelden. slutter å gråte med en gang jeg løfter opp

Skrevet

Hadde valgt løsnig B, altså ta henne opp når hun hylgråter, men la henne ligge når hun sutrer. Det tar sikkert kjempelang tid de første dagene, men blir forhåpentligvis bedre etter det!

Skrevet

5 mnd.... er ikke tenner som holder på å bryte fram da? For da blir de grinete, kan ha feber....jobber febrilsk med hendene i munnen og blir rød i kinnene....

Skrevet

Hun er rød i kjakene, men har ikke hendene i munnen. Men hn har en annen type avføring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...