Gjest Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 Har tidligere vært anonym..men skiftet like godt nick Her er saken.. Min samboer han har vært såå klar for en baby ilag med meg med det samme vi treftes..MEN så ble han ikke klar overhooode..muligens pga hans ex og styret mellom de..myyye styr..har en sønn ilag også. MEn nå har ting rettet seg litt for han, så føler kanskje han begynner å bli litt klar..MEN han sier ingenting!!! Så er han sjø mann..1mnd av og på.. Så dette er saken..de to siste friturene har han øatt være å hoppe av noen ganger..vi har hopp av i svingen fordi jeg ikke tåler noe og han vil ikke bruke kondom.. SÅ nå har han begynt sånn hips om haps å hoppe av eller ei..så går jeg å tenker..vil han innerst inne, men tør likssom ikke hetl?!? Så i går da vi snakket på msn så snakket litt om at jeg gledet meg til han kom hjem..så da greier han å skrive noe som antyder på at han var bare tenkt å sprute inni...jaja jeg skriver det rett ut jeg..så skriver han jeg skal sprute deg full..da mente han der nede altså.. Så nå sitter jeg enda mere forvirret her.. SÅ skriv jeg til han på mail..for nå ville jeg virkelig vite hva han egentlig vil!!!! skrev at jeg ville vite om han er klar eller ikke..om han vil ha baby med meg eller ikke..siden han sier det han sier og gjør som han gjøre..synes rett og slett jeg bare måtte spørre han rett ut.. Jeg greier ikke spørre han ansikt til ansikt..så lettere å skrive synes jeg.. Menst jeg skrev hadde han slrevet til meg..for han lurte på noe..om det hadde blitt fikset..jeg svarte han..han svarte meg på det jeg hadde svart han..sendte vel noen få mailer til hvernadre.. MEN hn nevte ikke et odr av den mailen jeg sendte!! Å jeg vet han har fått den SÅÅÅÅÅÅ irriterende!! Synes rett og slett jeg fortjener et svar. jeg er så frustrert over at vi en gang var såå enige om å få en sammen..å nå virker han så utrolig vinglete ut!! Jeg har føleser og han vet akkurat hva jeg mere og føler om dette..så da bør han vel ikke gi meg forhåpninger..får jo det når han driver å la være å hoppe av..men så får jeg inntrykk av at han ikke vil helt enda likevel.. jeg sa at jeg synes det er greit uansett om han svarte ja eller nei på den mailen der..så hvorfor ville han ikke svare på den!! Sorry..måtte bare få ut min frustrasjon her inne!!!!! Ble litt langt..men takk vist noen gadd å lese men uansett var det godt å bare skrive det ned..jeg sitter nesten hard å trykker på tastaturet nå..for jeg er litt irritert
Babyluren Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 Hei, ikke lett dette. Tenker litt at barn er ikke alltid noe du kjenner deg klar for. Virker ikke som han er fremmed for tanken, og han er jo klar over risikoen sånn som han holder på. Kanksje han bare ikke vil bestemme noe, men se hva som skjer?
Gjest Skrevet 14. november 2007 #3 Skrevet 14. november 2007 Jeg signerer over her jeg! Tror nok han vil "se hva som skjer" og ikke planlegge så mye! Men se på det som en bonus heller! Kanskje du kan spørre han om han er klar for å la være å hoppe av og heller se hva som skjer? Han høres positiv ut iallefall!
Gjest Skrevet 14. november 2007 #4 Skrevet 14. november 2007 Fikk omsider svar med han..leste de nå nettopp..å nå er jeg sååå sint.. han vet ikke om han orker en graviditet igjenn (ex var og er veldig vansklig mot han, og spesielt da ho var gravid..men jeg er IKKE HENNE) så vet han ikke om han orker babytiden igjenn for den var så hard..og visst jeg ikke sluttet å mase om unge så går han å steriliserer seg..for han kan verken si ja eller nei om han vil ha unge med meg noen gang.. Vet ikke om jeg engang orker å snakke mere med han den tiden han skal være ute før han kommer hjem..nå er jeg så såret at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre!!!
-Mariposa- Skrevet 15. november 2007 #5 Skrevet 15. november 2007 Oi da, kjære deg. Det hørtes jo ikke bra ut.. Tror du virkelig han mener det eller er det kanskje noe han sier for å beskytte seg mot maset ditt? Uansett er det er jævlig ting å si til en jente som ønsker seg barn mer enn alt!
Gjest Skrevet 15. november 2007 #6 Skrevet 15. november 2007 Vet ikke jeg altså..nå har jo jeg barn fra før men en annen..men vi har jo snakket om en felles med det samme vi ble ilag..så det har jo altid klistret seg i hjernen min. Ble litt styr med han og ex en god periode..så da snudde det seg alt.. Men så kjøpte vi nettopp hus, og jeg er litt sånn "negativ" isåfall mener han det..jeg bekymrer meg for mye..men er bare slik jeg er..han er sånn som løser evt "problem " når de kommer, menst jeg er sånn vist det og det skjer, hvordan skal vi da evt gjøre det..og da mener han jeg finner problemer som ikke er der enda..det liker han ikke..men folk er forskjellige Så da han var på sjøen og jeg malte hus..da sa han faktisk til meg visst jeg da skjerpet meg der, så ville hn ha unge ilag med meg..å inne den uka har gått så sa han at jeg allerede hadde blitt mye bedre..ja han er merkelig. Så sa han også etter det, at når han hadde greit å fått meg gravid, da var han fornøyd... så kom han hjem..og denne frituren var det iallefall 2 ganger han ikke hoppet av..og den ene gangen var jo 4-5 dager før eggløsning også.. Så da trudde jeg at han kanskje tenke at han ville ikke riktig enda lage en, men han var på god vei.. Så får jeg dette slengt i trynet i går!! Må inrømme jeg grein og grein i over en time iallefall..dette var virkelig vondt.. Det jeg skrev til han var ikke akkurat mas heller..jeg ville bare vite siden han drev å hoppet av og ikke hoppet av i tide og utide..og da kan jeg jo faktisk bli gravid..jeg mente at visst han ikke ville ha unge nå så måtte han hoppe av hele tiden, og ville han ha da kunne han slutte å hoppe av.. Jeg ville rett og slett vite... MEN nå vil han ikke høre snakk om noe unge før han evt blir klar..altså EVENTUELT!!! visst det ble mere mas så steriliserte han seg og det var seriøst skrev han.. Irriterer at han blander sin ex oppi dette..at han hadde dårlig erfaring da ho gikk gravid, for det var ikke enkelt, og babytiden visste han heller ikke om han orket,,men det greier jeg ike helt å skjønne..for han er veldig glad i babyer..hver gang noen er her med babyer eller vi er en plass der det er babyer..så tar han babyen med engang og vil holde den.. Så da lurer jeg er det MEG han ikke vil ha baby ilag med?!? Jeg er ikke lenger bare frustrert, men veldig såret og skuffet også!!
Gjest Skrevet 15. november 2007 #7 Skrevet 15. november 2007 Mest sannynelig er ikke han her inne å titer hehe..ellers hadde han vel kjent igjenn meg.. Så nå har han gitt meg tre alternativ for å løse "problemet" 1. vente til han evt blir klar 2 at han kutter strengen, så er ikke det et problem å diskutere lengre 3. at jeg finner meg en annen som kan gi meg det jeg ønsker.. Altså..2. er jo absolutt ikke et alternativ for meg da..MEN at han er villig til det..det skremmer meg..for da får jeg mindre tura på han noen gang blir klar!! 3. altså..det er HAN jeg vil ha et barn med..ikke noen andre.. Hadde forholdet startet med at vi ikke har tenkt på barn, så hadde kanskje ting vært enklere..vi har jo hver vårt barn da.. MEN han hadde like lyst som meg på flere..og vi var såå enige om at vi skulle ha et felles barn..jeg skulle ha smidd menst jernet var varmt..for etter et halvt år var han veldig klar, men jeg synest det var vel tidlig..nå har vi vært ilag i 2 år..og jeg har hatt så lyst i et år nå..men da hadde jo han all slags unnskyldninger at han var redd for ditt og datt pga erfaringer med sin ex dit og datt..skjønne det hvem som vil!! Så da blir det alternativ 1. men da har jeg ikke lov å nevne ordet unge engang.. Uff dette er en sår og vanskelig situasjon synes jeg.. Synes det er så greit å ha dette forumet å skrive på..
-Mariposa- Skrevet 15. november 2007 #8 Skrevet 15. november 2007 Jeg skal heller ikke si et pip om unger på ca 6 mnd.... Så da kan vi holde kjeft sammen...
Gjest Skrevet 15. november 2007 #9 Skrevet 15. november 2007 ja vi får gjøre det For meg virker han vinglete!!!! Så håpet er jo der..jeg får heller bare la være å snakke om temaet ..så får jeg bare håpe han en dag blir klar..han sa iallefall at jeg skulle si noe baby-prat, så skulle han si fra visst han ble klar..får bare håpe det skjer endag da!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå