jente08&jente2010<3 Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 Altså, hvem husker man her inne?Nick altså? hvem husker man? http://www.dinbaby.com/forum/thread/10903603 Noen? og ja, kjeder meg:)
januarbaby+maibaby Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 jeg husker deg og erisa med prinsessa, camillahb, queen of the road, hmmmmm
EnLitenPrins Skrevet 14. november 2007 #4 Skrevet 14. november 2007 Svært få,va mer aktivitet før..Så va lettere og huske da ) Men uansett.. Queen of the road Mathe og/med ninjareka ? Lalla & Lykkeliten Miss fat <-<- Malinromparei ?Eller var det på dib hun var...hmm..
Trultemora er presseklar!! Skrevet 14. november 2007 #5 Skrevet 14. november 2007 Har vært slike runder før! Ble endel som ble lei seg og sånn fordi de ikke ble huska av de andre!
jiha Skrevet 14. november 2007 #6 Skrevet 14. november 2007 Queen of the road Lalla og lykkeliten erisa med prinsesse HemmeliNemmeli Et mirakel Truseprinsesse Nonnigs Må jo svar på innlegget før man ser nedover og ser alle navnene der;)
jente08&jente2010<3 Skrevet 14. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 14. november 2007 hmm...hvem husker jeg da:) Queen of the road Doffine Nonnings Lalla og lykkeliten Vesla med bolle i ovnen Etmirkakel Dritgrei Heihei Pinkiie og prinsessa Vil ha baby i 2009 Trultemora med prinsesse(tror det skrives sånn) Adriansmor med prinsesse CamillaHB Grete-mor Veronica&thomas, med prinsesse ikke sikkert alle nickene er helt riktige..men er iallefall de jeg har lagt meg på minne:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå