Nostalgi Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 Eller slipper man unna dem siden magen allerede har vært strekt max en gang før...
Tredje barn på vei Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 Dette lurer jeg på oxo.. Fikk mange med første barn
Anonym bruker Skrevet 15. november 2007 #3 Skrevet 15. november 2007 Jeg har ikke fått strekkmerker på magen med noen av mine to, men jeg fikk mange på puppene med nr 1. Nå er det ikke sikkert magen har vært strekt max selv om man har fått barn før. Jeg var mye større med nr 2 enn med nr 1 (la på meg ca 12 kg med nr 1 og 25 med nr 2). Tror ikke det er noe fasit på når og om man får strekkmerker - men har tro på at mna kan forebygge med å smøre rikelig med fuktighetskrem på både mage og pupper....
LadyLuck & Skrevet 15. november 2007 #4 Skrevet 15. november 2007 kommer jo ann på hvor mye du vokser med nummer to. Jeg vokser myyye, erallerede større enn jeg var ved fødsel med nr 1, så blir nok mer strekkmerker på meg ( en så er det jo bare ti mnd siden storebror kom, så ikke blitt "normal"igjenn før ny graviditet)
nå er vi fem Skrevet 15. november 2007 #5 Skrevet 15. november 2007 Fikk bittelitt den siste uken med min første og så langt med tvillingene har jeg ikke fått noe flere, selv om jeg bare er i uke 23, så det kan endre seg drastisk:-))) Men kjenner at huden på siden av magen og ryggen klør som fy, så det er tydelig at den strekker seg med maks hastighet.........
smil! Skrevet 15. november 2007 #6 Skrevet 15. november 2007 Trudde ikkje strekkmerkene hadde noko med størrelsen på magen å gjera, men at det er hormonelt. Derfor er det lite som hjelper. Nokre får, andre får ikkje. Eg hadde verdens største mage sist eg var gravid, men fekk nesten ikkje strekkmerker. Berre litt på hofta. Men sjølvsagt spent på korleis det blir no.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2007 #7 Skrevet 15. november 2007 Jeg fikk mange flere strekkmerker med nummer to.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå