Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I ettermiddag har jeg følt meg stiv/øm på undersiden av magen(over skambeinet) og oppover langs siden(eggestokkene).

Har ikke gjort noe spesiellt i dag heller. Magen er like høyt som før, men det føles på en måte at den har "falt ned" pga ømheten jeg har. Merkelige greier.

Noen andre som kjenner dette? Jeg er i uke 28/29.

Har vært gravid før, men kan ikke huske denne følelsen her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var veldig stiv og skikkelig øm i noen uker rundt/etter de ukene du er i nå. Plutselig gikk det over. Jeg fikk beskjed fra jm om at det var musklene som tøyde og bøyde på seg som gjorde det. Så det er ikke noe skummelt og unormalt iallefall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...