Gå til innhold

Har dere snakksalige barn? Eller prater de lite og rolig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Frøken Dings her prater og prater, kommenterer alt hun ser, spør, peker, spør mer og kommenterer i det vide og brede. Gir seg ikke før hun har fått respons heller..

En dag skulle jeg montere en bokhylle, og hadde munnen full av spiker for å slippe å løpe frem og tilbake til hylla for å hente ny. Da fant hun det for godt å tegne noe på et papir og komme løpende med det mens hun ropte "teia" (tegne) "teia", og ga seg ikke før jeg hadde svart. Det var jo litt vanskelig med munnen full av småspiker, så til slutt stor hun og ropte helt hysterisk "TEIA!! TEIA!! TEIA!!!"

Snavla står ikke i ro et sekund! Blir helt ør i hodet jeg, hehe:S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

akkurat sånn er lillemann her å.å ikke alltid like forsåelig.hehe..jabber hele tiden.

Skrevet

tror ikke sønnen min har hatt en eneste pause siden han begynte:P

Skrevet

Hehe det høres ut som datteren min. Hun maser og maser og maser og skravler i ett sett, og jeg får hull i hodet ganske ofte;-)

Men jeg syns det er bra at hun prater så masse da, istedenfor at hun er stille hele tiden.

Skrevet

Eldstemann her prater og prater, peiker og spør. Vil vite, vil vite. Nysgjerrig som få.

Men det er berre bra :-)

Sjølv om eg kan bli heilt tommelomsk i hodet av han avogtil.

Det skal seiast at no for tida prater han stort sett om bæsj...

Idag har han vært heilt ekstrem. Nesten på kver einaste ting vi har spurt han om, har svaret vært "bæsj, bæsj"..

"Ken har du leika med i barnehagen idag då?"

"Bæsj,bæsj"

"Har du leika med bilane?"

"Bæsj, bæsj."

....................

Han er tre år. Bæsjehumoren går vel over ein gang. Får vi håpe ;-)

Skrevet

jentungen klarer ikke å uttale alle dyreartene i bøkene sine helt rent (bare 2 år da)

men blekksprut er bestkukk

struts er dust

pepperkaker er pannekaker

og alle nusser meg sier hun i et kjør...

Artig egentlig da men....

ikke like morro når gamlinga er på besøk og hun ser i boka og ytbryter BESTKUKK for full hals liksom...

Skrevet

Hahaha, så søt da=) Kommer mange rare ord ja, ler så jeg gråter av og til!

Skrevet

Har alltid skravlet som en foss :-) Begynner å bli moro nå som vi faktisk begynner å forstå! Men det har alltid vært lange setninger og historier, mye som skulle/skal fortelles.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...