nickoline og supermann Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 sønnen min har en hel dress i prinseull. niesa mi har i prinsesse ull. synes de er fine og virker deilige på barna. snakket med kusina mi, og hun hadde kjøpt prinsessulldrakt til sin jente. den ble det hull på i først vask. har vasket andreas sin dress pent, men syns jeg kan se ..........ja, hva skal jeg kalle det.............vevingen.... at den ikke er så tett lenger. noen som har erfaring med janus. Er det god kvalitet???? sokkene og strømpebuksene har jeg god erfaring med! Skal på shopping i morgen og lurte på å kjøpe en regnbueulldress å ha i barnehagen!
Monajenten Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 Jeg har både regnbueulldresser og prinse og prinsesseulldresser til mine to, og jeg er skikkelig fornøyd med dem. Vasker med Milo på ullprogram og de ser like fin ut som da de var nye.
Gjest Skrevet 14. november 2007 #3 Skrevet 14. november 2007 Jeg har igrunnen god erfaring, men strikkingen er litt løs. I barnehagen ville jeg kanskje hatt lapper på knærne eller kjøpt ull fleece. Det siste holder seg bedre. Har stort sett ull fra tom&trine, janus og iris nå når gutta mine har blitt store - og er igrunnen spesielt fornøyd med t&t. De holder arving mellom brødre, og så digger jeg iris med høy hals. For å svare, så er det bra:)
ALIICE Skrevet 14. november 2007 #4 Skrevet 14. november 2007 Synes prinseulla holder god kvalitet. Har brukt de i et år nå, og de holdder seg fortsatt svært godt! Bruker milo når jeg vasker.
Synnøve_Solbakken Skrevet 14. november 2007 #5 Skrevet 14. november 2007 Jeg har opplevd to ganger på regnbueull at det har vært hull, den første gangen hadde jeg vasket plagget før jeg så det, og fikk jo ikke bytte (sendte også mail til Janus men fikk ikke svar), den andre gangen sjekket jeg nøye før jeg fjernet lappene, og fikk selvsagt byttet den siden den ikke var brukt. Min erfaring er altså at hullet er der når man kjøper dem, og blir selvsagt bare større etterhvert. De som ikke har hatt hull i seg, har det aldri blitt hull i heller. Vi har ganske mye fra de seriene, og de brukes masse i vinterhalvåret, blir vasket ofte også (på ullprogram med milo, på vrangen). Dressene er supre! Kan anbefale de todelte også, buksa går langt opp, og får ikke problemer med glipe. Veldig greit for det blir fort varmt å ha dressen på inne. Når jeg kjøper todelt, kjøper jeg større størrelse i jakken enn buksen. Har en reflex ulldress også, men den er liksom for tykk, så den den er reserve.
Gjest Skrevet 14. november 2007 #6 Skrevet 14. november 2007 Den holder seg fint her også, vi har både Regnbueull og prinsesseull. Prinsesseullen fra i fjor passer fortsatt, den er like fin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå