Gjest Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 ... de kjører bil. Er de egentlig klar over at de sitter i en boks med vinduer overalt..? Jeg ser det nesten daglig! Utrolig at folk ikke tenker.. hehehe..
PappaBimmer! Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 kjørte forbi en kar engang mens jeg tilfeldigvis pratet med morgenshowet på nrj... det ble selvfølgelig bemerket med gubbens utseende og biltype samt regnummer.... han kikket plutselig rart rundt seg og gav gass... tror han hhørte på det samme som meg hehhe...l
Turid Laila Skrevet 14. november 2007 #3 Skrevet 14. november 2007 Haha ja ÆSJ!!!! Virker som mange tror de er usynlige
NoDoubt Skrevet 14. november 2007 #4 Skrevet 14. november 2007 90% av de som står og venter på rødt lys piller seg i nesen;-)
klg,2 boys now:) Skrevet 14. november 2007 #5 Skrevet 14. november 2007 det har jeg å lurt på noen ganger..ei vennine av meg er fæl til å gjøre det,sa i fra til hun etter å kjørt forbi henne å sett hun gjort det..hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå