Gå til innhold

Pottetrening før fylt 1 år

Anbefalte innlegg

Skrevet

prinsen er 10 mnd og pottetrent, begynnte då han var 6 mnd. flere som har gjort det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ring vg,dette er sensasjon...

:P

Skrevet

stakkars gutten din!

begynne med potte før han kan snakke og gå ordentlig!

stakkars, stakkars ungen din!

Skrevet

Ja, kan du ikke snakke eller gå får du jammen meg ikke drite på potte!

Skrevet

unødvendig, bortkastet tid. I verste fall har du pottetrening til ungen begynner på skolen. Ikke vondt ment.

Skrevet

Kunne antagelig tatt anledningen et par ganger, og satt vesla på potte når jeg så hun hadde planer om å prestere noe. Men hva er vitsen, hun kan jo ikke akkurat si fra at hun må på do på en stund uansett, og evnen til læring på det planet er vel ikke akkurat 100 % når hun er 7 mnd... Jeg syns ikke bleieskift er et så stort problem at jeg gidder å stresse med dette på noen mnd enda.

Jeg mener, man trenger jo ikke skifte bleier mer enn en eller to ganger i døgnet, så ser ikke helt at det er noe stress.......

det siste var tull, da, hahaaaaaa, se du trodde på det :-p

Skrevet

kan tenke meg at du var ein av de trege som ikkje hadde stupen fri før rett før du begynnte på skulen. skam på foreldra dine som var så jævla late!!

Skrevet

Såså. regner vel med at du tuller, men likevel... de foreldrene jeg vet om som har begynt for tidlig med pottetrening er de som har ventet lengst på rene barn. Stresser ungene, og lar de gå på nederlag etter nederlag før de er fysisk modne. Jeg derimot...ble ren av meg selv ved 18 mnd alder. Uten stress.

Skrevet

så flink du var då. ungen min er no 10 mnd, og det har verken vært stress eller nederlag.

Skrevet

Med fare for å gjenta et gørrkjedelig spm for tusende gang på dette forumet: Hvorfor i saltsuppa er du anonym hvis du er så stolt? Kunne du ikke postet et skryteinnlegg på skravle istedet?

Skrevet

Det er vel ikke noe spesiellt, i Russland er det (eller var det...) vanlig at ungene er tørre når de runder året.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...