Nesly Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 Har en guytt på 9,5 mnd som er mye våken om nettene.. våkner 3-5 ganger og griner.. må opp og trøste og tutt og stress. Og attpåtil er han TIDLIG om morgenene, klokken 6!!!!!!!!!!! Går rundt i en evig døsesus så trøtt jeg er om dagene! Har så lite energi til ham for tiden kjenner jeg.. Noen andre som er trøtte for tiden? Hvor tid kan jeg forvente at han sover rundt tro?? hehe..
ALIICE Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 Dersom ungen er frisk og rask, mener jeg den bør sove rundt fra de er avvent med nattmat. Dvs i 6-7 mnd alder. Han våkner sikkert når han savner smokken, eller? Skjønner godt at du er sliten, manko på søvn er tortur!
MintCondition Skrevet 14. november 2007 #3 Skrevet 14. november 2007 Høres kjent ut..Guro sov ikke en hel natt før hun var 9 1/2 mnd hun heller. Fra hun var ca 10 mnd sov hun hele natta, men dagen begynte klokka 6. Gjeeespe. Etterhvert sov hun lengre, og nå er hun 22 mnd og sover fra 19-19.30 til ca 8 om morgenen. Hold ut, det bedrer seg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå