~sjiraff~ Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 Flere som har barn som bare drøyer leggingen eller? Nå kom hun ut for n'te gang og ville ha meg med på rommet fordi det var et problem... De forrige problemne var ingenting... Nå ligger hun i senga si og "hulker" (skikkelig på trass) fordi jeg sa at hun skulle gå å legge seg igjen.
~sjiraff~ Skrevet 14. november 2007 Forfatter #2 Skrevet 14. november 2007 "er du trist eller lei deg" hørte jeg der inne nå.. snakker nok litt med bamsen sin..hehe
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 14. november 2007 #3 Skrevet 14. november 2007 jeg får alltid høre ".. men mamma du skjønner deeeeeet ...." laaaaan pause før det komme noe jeg burde skjønne. hehe. som regel er det ikke noe.
Gjest Skrevet 14. november 2007 #4 Skrevet 14. november 2007 Mittemann hos oss kan og kunsten å drøye legging. han bruker den velkjente "jeg må tisse" unnskyldningen....:-) For to kvelder siden satte han ny rekord da han måtte ned å tisse for sjette gang på tyve minutter...:-) Nå har vi slitt litt med å få han tørr om natta, noe som har løst seg, men det henger nok litt igjen hos både han og oss foreldre fra den tiden, så vi er litt ekstra ettergivne.... Lykke til med legging.:-)
Salat Skrevet 14. november 2007 #5 Skrevet 14. november 2007 Jenta mi påstår hun har vondt i magen og at hun må ha mat. Det får hun alltid, men så blir hun sittende å tulle ved bordet. Når jeg tar maten blir hun helt hysterisk, hun har SÅÅÅÅÅ vondt i magen av sult, ja så sulten at hun nesten dåner. Da tar jeg henne fra bordet, og pusser tennene hennes mens hun "døøøøøør" av sult. Så er det rett i seng med beskjed om at hun får sulte frem til frokost. Da gir hun opp, og legger seg ned og leser en bok istedet. Høyt. Fra sin egen fantasi. Og mor fniser i stua....
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 14. november 2007 #6 Skrevet 14. november 2007 Her er det "Maaaaaaaama, jeg må fortelle noe.................." Og så etter litt mas kommer det bare noe vås
Etaner Skrevet 14. november 2007 #7 Skrevet 14. november 2007 "Maamma jeg vil ha en kos til !!" får jeg ofte høre. Jeg sier nei ikke flere nå, og da er det gråt og skrik.. også hender det han får en kos til da.hehe. Det er liksom litt kjipt å måtte avslå en kos (-; Han vet hvilken mammaknapp han skal trykke på..
grå :) Skrevet 14. november 2007 #8 Skrevet 14. november 2007 hehe den var det her i huset også helt til hun måtte sittei senga si og vente på maten og spise den der. da var det ikke like gøy lenger:) nå er hun egentlig mer forbanna fordi pappaen legger henne:)
~sjiraff~ Skrevet 14. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 14. november 2007 Tror dere ikk eungen kom krypende ut av soverommet, krøyp under trappa og lå der og sutret... Overså henne fullstendig i 10 minutter... da begynte hun å rope på meg. Spurte hva et var og da sa hun "jeg fryser"...! Ba henne gå å legge seg i senga for der er det teppe og dyne. Da rusla hun faktisk tilbake. Gikk inn og ga henne nok en kos, og nå sover hun faktisk.. Fatter ikke at de gidder jeg.. hehe..
Koala *g07* Skrevet 14. november 2007 #10 Skrevet 14. november 2007 Det verste er at jeg husker meg selv: maaaaaaaaaammaaaaa, jeg er tørst, eller hvor mye er klokka!!!! jada. Gleder meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå