Januarmamma,tilnr2,FØDEKLAR! Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 Herregud sitter og trykker i meg en pakke også beg jeg og tenke..he he.. Det er vel bare esens?ikke flytende rom??
Gjest Skrevet 14. november 2007 #3 Skrevet 14. november 2007 Det er nok romssens ;o) De ville kostet mye penger, hvis det var ekte rom?
hagenisse Skrevet 14. november 2007 #4 Skrevet 14. november 2007 Det tror jeg ikke er noe farlig:) Det er nok ikke noe alkohol i de. Jeg har spist de jeg også. De er jo helt sinnsykt gode! Å, nå fikk jeg lyst på det:) Kos deg!
Januarmamma,tilnr2,FØDEKLAR! Skrevet 14. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. november 2007 He he godt og høre, da ryker resten av pakken nå..he he
Gjest Skrevet 14. november 2007 #6 Skrevet 14. november 2007 Jeg sendte mail og spurte og det er faktisk ekte rom i de bollene man kjøper på Rema! 1,4 % 70% rom per 100 gram tror jeg det var.. Tviler på at det er farlig, men jeg holder meg hvertfall unna for sikkerhetsskyld.. Trist da, de er jo helt vanvittig gode!
Babyluren Skrevet 14. november 2007 #7 Skrevet 14. november 2007 Alkoholen fordamper. Jeg spiser Plumme i madeira med god samvittighet. Nam nam!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå