Gå til innhold

Er det farlig og spise Rom Kuler?


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

Herregud sitter og trykker i meg en pakke også beg jeg og tenke..he he..

 

Det er vel bare esens?ikke flytende rom??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

 

dytt

Skrevet

Det er nok romssens ;o)

De ville kostet mye penger, hvis det var ekte rom?

Skrevet

Det tror jeg ikke er noe farlig:) Det er nok ikke noe alkohol i de. Jeg har spist de jeg også. De er jo helt sinnsykt gode! Å, nå fikk jeg lyst på det:) Kos deg!

Skrevet

 

He he godt og høre, da ryker resten av pakken nå..he he

Skrevet

Jeg sendte mail og spurte og det er faktisk ekte rom i de bollene man kjøper på Rema! 1,4 % 70% rom per 100 gram tror jeg det var.. Tviler på at det er farlig, men jeg holder meg hvertfall unna for sikkerhetsskyld.. Trist da, de er jo helt vanvittig gode!

Skrevet

Alkoholen fordamper.

Jeg spiser Plumme i madeira med god samvittighet.

Nam nam!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...