Gå til innhold

DITT forhold til innvandrere...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synspunkter?

Driver på med undersøkelse ...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer an på.. Noen finner jeg dønn uinteressante, noen har jeg mye til felles med, noen syns jeg er teite, osv.

Altså, akkurat samme forhold som jeg har til folk som ikke er innvandrere.

Skrevet

vokste opp et sted i groruddalen hvor innvandrerene var så mange at jeg til tider følte at jeg var i et annet land... med så mange samlet på et sted er det lett å se alle idiotene og vanskelig å se de snille ordentlige... kjenner bare en famili hvor moren gikk på norskkurs... etterhvert ble jeg så lei av mentaliteten hos endel at jeg flyttet.. som så mange andre som bodde der...

Tror faktisk jeg er skikkelig rasist når det kommer til stykket... men for all del.. gir selvfølgelig folk en sjags... vet at det finnes mange skikkelige innvandrere... men lista for å bli stemplet er lav etter min oppvekst for å si det sånn...

desverre...

Gutta på fu**se* har gjort meg til en POTTTET som det het...

Skrevet

Åå, jeg mente syntes. Dust ass.

Skrevet

Liker det ikke I DET HELE TATT!!! Og hadde i hvertfall ALDRI pult en!!!

Skrevet

Jeg er en djævla innvandrere, en Svensk en til og med, jeg vil ikke pule deg heller!!

Skrevet

Jeg liker min pappa godt jeg, han innvandra hit fra England i 72, og vips i 78 var jeg her Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! =0)

Skrevet

Kommer helt ann på hvordan personen er,det er det samme om de er innvandrere eller ei så lenge de er koselige og ok folk. Mange innvandrere som er hyggeligere enn nordmenn.

Skrevet

Siden jeg tar mye buss med diger barnevogn og er avhengig av andres velvillighet for av -og påstigning, kan jeg ikke unngå å legge merke til at innvandrere, mørkhudede sådan, er M-Y-E kjappere, og ofte alene om å reise seg for å hjelpe meg ut og inn. Skuffende nok merker jeg at jeg ble litt overrasket over å oppdage dette.

Har nok LITT høyere terskel for å like fremmedkulturelle, litt pga dårlige tidligere erfaringer, og litt pga vanlige norske fordommer. Men jeg prøver å være bevisst på det og gi alle likt utgangspunkt.

Skrevet

Det synes jeg var en utrulig ærlig sak, og godt sagt. Slik skulle alle være!!

Skrevet

Hva slags "undersøkelse" er det du holder på med siden du spør på et slikt seriøst forum som dette?

Og med så velformulerte spørsmål....?

Skrevet

Eg kan ikke fordra de j.... sotrørene. Islamister. Eg har NULL respekt for dem!!!

Skrevet

du siste anonym 00.25 du er et jævla trangsynt nek. håper du får en kinaputt stappet opp i fitten din slik at den eksploderer og du ikke kan få flere barn som sikkert får samme mongo holdning som deg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...