Gjest Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 Jeg må jo bare medgi at jeg ikke er verdens mest tekniske når det gjelder bil.... Og heller ikke den mest mekaniske.... Vi hadde en gammel Toyota stasjonsvogn, som hadde sett sine beste dager. Gubben hadde klaget i lang tid på at den ristet når vi kom over 80, men han kunne ikke finne noe galt, heller ikke verkstedet. Og jeg hadde klaget på alle mulige slags lyder. Gubben ba meg om å la være å legge merke til alt, det skulle være sånn. (Han er mekaniker) Jeg skulle kjøre til en annen by, skulle på skole. Kjørte gjennom et vegarbeidsområde, og bilen rista og bråka etterpå. Jeg tenkte jo på at bilen rista når vi kom over 80, og bråkte gjorde den jo. Så jeg skrudde opp stereoen så jeg slapp å høre på..... Etter noen KILOMETER var det 50-sone, og når jeg skulle opp i 80 igjen, ville jo søren ikke bilen akselrere! Måtte pent kjøre inn til siden, og gå ut av bilen. Og gjett om det stinka svidd gummi!!!! Hadde jo selvfølgelig punktert i det vegarbeidsområdet, og dekket var hullete og fælt når jeg endelig oppdaget det.... Helt nytt dekk og. Gubben tok det med til forhandler igjen, og spurte om det gikk på garantien, hehe. De lo rått av han ;-) Har fått høre denne noen ganger, ja... Og flere har det blitt... Noen andre som vil utlevere sine flauser?
klg,2 boys now:) Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 hehe her har jeg å noen flauser. -var nyforelsket å skulle være med typen på alt,han er biloppretter,dro på jobben hans å han hadde bilen på buk.de på jobben hans sto å kikka sammen han,å da skulle jeg late som jeg var veldig intersert.å spør hva er den hvite greia der da?..hehe..gubben kikka på meg å alle lo godt,det er motoren det kjære fikk jeg til svar..hehe..litt flau.men til mitt forsvar så hadde ikke jeg sett en motor fra undersiden.hehe -var også med på felg shopping i sammen tiden,å han hadde funnet ett par felger og da sier jeg skal du ikke ha kapseler da..hehe..jeg visste da ikke bedre..hehe..
Gjest Skrevet 14. november 2007 #3 Skrevet 14. november 2007 Første bilen min var en gammel Subaru Justy, liten sak med pelsseter, og som dugga mer på innsiden enn på utsiden. Jeg var ikke sånn veldig kjent med biler, og iallefall ikke med choke (skrives det sånn?). Trodde jo at det var noe man dro ut når bilen juksa. Så jeg pumpa på gassen, dro ut choken når bilen juksa, og til slutt ville jo den hersens bilen ikke gå! Parkerte og ringte gubben og fortalte hvor han måtte hente bilen, for jeg kom IKKE til å kjøre vraket hjem. Han så gjorde, og når han starta bilen, røkla han hele området. Svart sotrøyk sto rundt bilen, for jeg hadde jo drukna bilen med bensin..... Skjønte prinsippet etter hvert....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå