Emilie05&Sofie07 Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 Skal kjøpe vognpose til snuppa (6mnd.), men vet ikke hva jeg skal velge.. Valget sto mellom Voksi-posene, men så så jeg en Oswalder og selv om jeg ikke likte den generelt, så likte jeg at det var snøring rundt "hodeåpningen", så en kunne stramme til, så ikke hendene kom opp.... Noen som kan reflektere rundt dette??
Gjest Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 Oswalder hadde jeg nok hoppet over, men Odenwalder sine er fine;)
mammatil4gull Skrevet 14. november 2007 #3 Skrevet 14. november 2007 jeg har voksipose og oderwalder pose med bamse i .... min erfaring ... til barn opp til ca 18 mnd er voksiposen topp men så blir den for trang og klumpete og bruke da er oderwalder posen bedre og min sønn på over tre får en da plass i den posen i sportsvogna trilla .... han er meter lang
ღDidrikmamsenღ Skrevet 14. november 2007 #4 Skrevet 14. november 2007 Har voksi active og er veldig fornøyd =) Mye enklere å finere enn voksi classic synes jeg da. Har ikke prøvd Oswalder da, men har erfaring med begge voksiposene og det er active som er best synes jeg i allefall,
Emilie05&Sofie07 Skrevet 14. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. november 2007 Ja, d var Odenwalder jeg tenkte på... Vel, ihvertfall den m bamse i..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå