Gå til innhold

Ari's litterære prestasjoner...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som faktisk har lest noen av bøkene til Ari Behn og som synes de er bra?

Jeg har ikke tid til å sløse bort verdifull lesetid på hva som helst, og når det gjelder den godeste Ari, så er jeg rimelig forutinntatt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke tid til å sløse bort verdifulle litteraturanbefalinger til noen som bruker apostrof foran genitivs-s på norsk.

Men spøk til side; jeg har lest tittelnovellen i Trist som faen for mange herrens år siden. Da syntes jeg den var strålende: morsom, dypt sarkastisk og veldig to the point. Men jeg var sytten, så tar det ikke for gitt at jeg ville ment det samme i dag.

Ari er kul.

Skrevet

Ari er tross alt en pretensiøs herremann, så jeg følte apostrof eller to var helt på sin plass...

Er du uforskammet ung, eller er Trist som faen blitt en gammel bok? Om det siste stemmer, så er ikke undertegnede noen ungsau lenger. Søren.

Skrevet

Aner ikke, men jeg er ganske sikker på at det var på videregående jeg leste denne novellen. Et sted mellom sytten og tyve, i hvert fall. Uansett står jeg ikke nødvendigvis ved de litterære oppfatningene jeg hadde den gang, men jeg mistenker at novellen ville falt i smak også i dag.

Skrevet

Jeg har lest "Trist som faen", mange år siden, men jeg synes den var helt ok. Det er ihvertfall lurt å først lese det man vil anmelde... ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...