meg&bebi Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 En julesang jeg lærte da jeg var liten (og gikk i kor) som jeg synes er en veldig fin barnejulesang og som jeg gjerne skulle lære barnet mitt... Men som jeg ikke husker teksten på! Den begynner slik: Josef og Maria red til Betlehem, håpet nok å.........nanananana... men det var så mange..... så Maria...... ........ Det er mange vers... Er det noen her som kjenner til den? og som har teksten?
Jente07+en litn på tur Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 Var det en sang fra en julemusikal?
meg&bebi Skrevet 14. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. november 2007 Nei, tror ikke det... Vi lærte i allefall bare den sangen... ikke i sammenheng med noen musikal så vidt jeg husker.
Jente07+en litn på tur Skrevet 14. november 2007 #4 Skrevet 14. november 2007 Det minnet meg om en sang som heter josef og maria,den er fra en julemusikal. Tror d var Betlehem 2000 den heter,så den e jo ikke så gammel.
meg&bebi Skrevet 14. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. november 2007 hm, var nok en gang mellom 1994 og 1997 jeg lærte den... synd jeg ikke kan nynne melodien for dere! Den husker jeg i allefall
Jente07+en litn på tur Skrevet 14. november 2007 #6 Skrevet 14. november 2007 Da var det nok ikke den samme sangen. Er mye lettere å huske når man hører melodien ja:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå