BettyBoob Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 SebaMed sin fikk jeg anbefalt av bhg, den er ikke så tykk og er lett å smøre ut
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 14. november 2007 #3 Skrevet 14. november 2007 Brukte Ceridal Lipogel i fjor og blir til å kjøpe den i år også, en fet og god krem helt uten vann i
Gjest Skrevet 14. november 2007 #4 Skrevet 14. november 2007 har kjøpt ceridal jeg også Men sebamed sin - heter den sebamed kuldekrem? Har brukt ceridal i 3 år på pjokken, og er svært fornøyd med den.
EnUndreneMor Skrevet 14. november 2007 #5 Skrevet 14. november 2007 jeg liker decleor sin best men den går ut av produksjon:( så da bruker jeg a-creme
Gjest Skrevet 14. november 2007 #6 Skrevet 14. november 2007 supert! Jeg ble anbefalt ceridal på apoteket i dag jeg også. Kjekt å høre det er flere som er fornøyd med den - da må den jo være bra!
Synnøve_Solbakken Skrevet 14. november 2007 #7 Skrevet 14. november 2007 Bruker Ceridal her også, har ikke prøvd noen andre, men syns den er bra.
Libido- Skrevet 14. november 2007 #9 Skrevet 14. november 2007 Vi bruker Zona som underlags og reperasjonskrem og dermatologica sin kuldestift utenpå. Veldig fornøyd! Begge er uten parfyme og andre tilsetningsstoffer. Leste et stykke om Zona i hjemmet. Var en mor/barnehagetante som anbefalte den. De hadde veldig sensitiv hud og zona var det eneste som hjalp. Zona er norsk og lages av fiskeslo.. hehe, høres verre ut enn det er =) Fås på helsekost og koster ca 250,- Veldig fin om huden har blitt sår, eller til å forebygge.
ღDidrikmamsenღ Skrevet 14. november 2007 #10 Skrevet 14. november 2007 Har brukt Ceridal sin i 4 år nå, synes den er super!! Det som er bra med den er at du kan smøre den på rett før de skal ut, fordi den ikke inneholder vann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå