Gå til innhold

hvilke kuldekrem synes dere er best?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

SebaMed sin fikk jeg anbefalt av bhg, den er ikke så tykk og er lett å smøre ut :)

Skrevet

Brukte Ceridal Lipogel i fjor og blir til å kjøpe den i år også, en fet og god krem helt uten vann i :)

Skrevet

har kjøpt ceridal jeg også ;)

Men sebamed sin - heter den sebamed kuldekrem? Har brukt ceridal i 3 år på pjokken, og er svært fornøyd med den.

Skrevet

jeg liker decleor sin best men den går ut av produksjon:( så da bruker jeg a-creme

Skrevet

supert! Jeg ble anbefalt ceridal på apoteket i dag jeg også. Kjekt å høre det er flere som er fornøyd med den - da må den jo være bra!:)

Skrevet

Bruker Ceridal her også, har ikke prøvd noen andre, men syns den er bra.

Skrevet

Vi bruker Zona som underlags og reperasjonskrem og dermatologica sin kuldestift utenpå. Veldig fornøyd! Begge er uten parfyme og andre tilsetningsstoffer.

Leste et stykke om Zona i hjemmet. Var en mor/barnehagetante som anbefalte den. De hadde veldig sensitiv hud og zona var det eneste som hjalp. Zona er norsk og lages av fiskeslo.. hehe, høres verre ut enn det er =) Fås på helsekost og koster ca 250,- Veldig fin om huden har blitt sår, eller til å forebygge.

Skrevet

Har brukt Ceridal sin i 4 år nå, synes den er super!! Det som er bra med den er at du kan smøre den på rett før de skal ut, fordi den ikke inneholder vann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...