skilt Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 Tenkte at det ville føles godt å dele det med noen. For akkurat nå er fristelsen SÅÅÅÅÅ stor til å røyke......=( Trenger litt oppmuntring ja. Noen?
NoDoubt Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 Så flink du er:-) Kos deg med en slikkepinne eller noe;-)
Meg + 2 prinsesser Skrevet 14. november 2007 #3 Skrevet 14. november 2007 Såååå flink du er!!! Er det ikke deilig? Tenk så godt du lukter! Og hvor godt DU lukter andre, hehehe. Ta deg et eple, litt ananas, en pære, eller lag deg en fruktcoctail;) Dette klarer du sååå fint!
klg,2 boys now:) Skrevet 14. november 2007 #4 Skrevet 14. november 2007 kjempe flink er du!!snartkan du lukte alt å du slipper å gå rundt å lukte vondt:) hehe
skilt Skrevet 14. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. november 2007 Ja, det er sant! hehe, jeg lukter jo så mye bedre. Æsj, stinkende ekkel røyklukt. Må jo kjennes som å slikke et askebeger å kysse meg. Må tenke negative tanker om røyken nå...!!! Tror jeg skal finne frem noe frukt å kose meg med ja! tnx
Meg + 2 prinsesser Skrevet 14. november 2007 #6 Skrevet 14. november 2007 Gjør det:) Du er kjempe flink. Jeg har slutta to ganger selv, begge gangene pga graviditet, men denne gangen skal jeg ALDRI begynne igjen. Både jeg og samboeren sluttet denne gang,og jeg er stolt over at barna våre får røykfrie foreldre;) Du er jammen flink som klarer uten "grunn" (missforstå meg rett).. Jeg hadde nok hatt store problemer om jeg ikke hadde hatt graviditeten som unnskyldning ihvertfall. En liten historie på slutten: Jeg og samboeren var i en matbutikk her om dagen, skulle kjøpe oss noe kosemat. Dama i kassa møtte vi på vei inn, og da vi kom til kassa gikk ho forbi oss, og fyyyyfader! Det stinka surt askebeger + noko attåt, det lukta skikkelig dritt. Både jeg og samboeren kikka på hverandre, sjeleglade for at det aldri lukter sånn av oss igjen (hihi) Kjøpt masse frukt, tyggis, sukkerfrie pastiller (Ifa, namnam) osv, ta deg en frukt hver gang suget kommer, eller legg en sneip i en krukke med litt vann og lokk på, åpne det hver gang du får lyst, da går nok suget over, hehe.. LYkke til!
Lykke*Li Skrevet 14. november 2007 #8 Skrevet 14. november 2007 Det er jo helt supert! En god grunn til at du ikke skal ta den røyken: Du kommer til å få vondt i halsen og begynne å slime! Er da mye bedre med en kjærlighet på pinne eller noe?!!!!
Gjest Skrevet 14. november 2007 #9 Skrevet 14. november 2007 Veldig bra! Fokuser på fordelene ved å ikke røyke, i stedet for å tenke på at du er fristet. Skriv opp fordeler: du lukter bedre, får bedre smak- og luktesans, du får bedre råd, slipper å stå ute i regnet og røyke osv osv Lykke til!
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 14. november 2007 #10 Skrevet 14. november 2007 Gratulerer med din første dag som røykfri=)=)=) Stå på jenta=) Dette klarer du=) *HEIA HEIA HEIA*
skilt Skrevet 14. november 2007 Forfatter #11 Skrevet 14. november 2007 Er så utroli deili å få støttended ord fra dere. Har slutta en gang før, men som du sier, Haldenjenta, da var graviditeten en unnskyldning. Så det er litt tøffere denne gangen. Men jeg vil det beste for min lille mann, han skal slippe at mamma stinker røyk når han får natta sussen før han skal legge seg.
Gjest Skrevet 14. november 2007 #12 Skrevet 14. november 2007 hurra!! men vil du virkelig det nå da? håper motivasjonen er på topp klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå