Gå til innhold

November: Hei hei..=o)


♥BergensJente m/ Keiser♥

Anbefalte innlegg

Nå er det en liten stund siden jeg har vært her inne.. Har begynt i jobb igjen, og dagene fyker avgårde.. Det gikk mye bedre å begynne igjen enn jeg hadde trodd, men synest jeg får være alt for lite sammen med småen i hverdagene.. Nå er han så trøtt om kveldene, at jeg må legge han i halv syv tiden.. Men vi fikk heldigvis barnehage plass til han før jeg begynte i jobb, så jeg er heldigvis trygg på at han er i gode hender mens jeg er på jobb..

Og gratulerer til alle dere som har hatt bursdag..=o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Bergensjente & Keiser:)

Så hyggelig å "se" dere her inne igjen.......

Er ikke så ofte her lenger, jeg heller...., men må innom å skjekke innimellom.

Har Keiseren hatt sin bursdag enda? Hvor mye jobber du nå da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innom jeg også å sjekke hvordan det går med dere..=o) Jeg jobber 100% nå, og merker at det i grunnen er litt for mye.. For jeg har ikke mange timene med Magnus om dagene, men så er det jo pengene også da, og de trenger vi.. Så jeg kommer nok til å fortsette slik.. Hvor mye var det du jobbet?

Magnus har ikke hatt bursdag enda.. Han har den 26.. Har Selma hatt dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da kan jeg tenke meg at du har det hektisk! Jeg jobber bare 50%, men enda synes jeg dagene går i ett.

Hva var det du jobber med igjen? Tannlegesekretær?

Selma har bursdag 23. Ufattelig at det nærmer seg ett år nå.....*sukk* - skulle gjerne skrudd tiden tilbake til da igjen.....

Men du og du for en herlig alder de er inne i nå også!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er tannlege assistent.. Jobbet du på skole?=o)

Helt utrolig hvor fort året har gått.. Har Selma begynt å gå nå? Magnus er så syk for tiden.. Han har alt akkurat nå, forkjølelse og omgangssyken.. Men det er vel slik det første året i barnehagen.. Lett å bli syk....=o(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber på SFO. Kjempe moro!

Selma har akkurat begynt å gå nå den siste uka. Tar ikke så mange skritt om gangen enda, men det kommer seg for hver dag. Skal bli litt deilig det, for hun begynner å bli litt tung å bære på!

Går Magnus enda?

Stakkars - omgangssyke er grusomt! Ble dere syke dere og? Er han frisk igjen?

Selma har bursdag til fredag:0). Det blir nok en spesiell dag:):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Magnus har gått siden 10 oktober, så nå er han blitt kjempe flink.... Men det er ikke så lett for han å gå ute med masse klær på seg..=o) Selma er sikkert kjempe stolt nå når hun går, kan jeg tenke meg!! De er så søte å se på, lille menneskene som tusler rundt...=o)

Oss andre i huset, klarte utrolig nok å ikke bli smittet.. Magnus er frisk igjen nå, så i dag har han vært i barnehagen.. Går Selma i barnehage, og har hun vært noe syk etter hun begynte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi - så tidlig ute han var da! Var søsteren like fort til å gå? Med vinterklær ser de veldig snåle ut der de stabber avgårde stive som stokker.....hi,hi....herlig!

GOdt at omgangssyken forsvant igjen. Virkelig - det er noe av det verste jeg kan tenke meg!

 

Selma går ikke i barnehage. Pappan jobber natt og jeg begynner ikke før 12. Så når jeg drar på jobb - må pappa opp:):):).

Har lyst til å ha henne hjemme til hun er 3 år, men jeg får ta ett år av gangen. Det bor ikke så mange lekeamerater til henne i nærheten, så det kan være det blir litt kjedelig for henne etterhvert.....

Går Magnus i stor barnehage? Småbarnsavdeling?

Gikk innkjøring greit og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, spysyken er det verste jeg vet og!! Helt forferdelig...

Oi, da er vel han litt trøtt når han må stå opp, kan jeg tenke meg..=o)

Jeg var ikke med på innkjøringen i barne hagen, var på tur med jobben da til Usa.. Men det gikk veldig fint med han.. Litt verre var det for meg som var vekke fra han... 10 dager er lenge å være vekke fra en så liten en.. Men virker som han trives nå.. Men får litt vondt av han, for enkelte dager må han være lenge i barnehagen, og da er han skikkelig grinete fra jeg henter han, til han skal legge seg.. Får håpe det bedrer seg når han blir litt eldre... Han går på småbarnsavdeling og de har heldigvis ikke så mange barn på hver avdeling..

Har du vært noe vekke fra Selma?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...