elskerpusenmin og lillegutt Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 Veslemor her har begynt siste uka og begynne å gråte ved puppen etter at hun har sugd i 2-3 min. Jeg har fortsatt melk, for jeg sjekker etter om jeg har gått tom. Jeg tar henne opp for å rape, men hun klagegråter når jeg legger henne inntil etterpå. Noen som vet hva dette kan være?? Hun er 3.5 måneder.
elskerpusenmin og lillegutt Skrevet 14. november 2007 Forfatter #2 Skrevet 14. november 2007 ingen som vet?
lemontree Skrevet 14. november 2007 #3 Skrevet 14. november 2007 Jeg har ikke opplevd akkurat det du beskriver, men har lest et innlegg her, i går tror jeg, der noen skrev at de hadde måttet slutte å amme siden babyen ble så urolig ved brystet, og heller ville ha flaske. Jeg ville dratt til HS jeg, og hørt om de har noen gode råd, ønsker deg lykke til!
Gutt 2010 + jente 2007 Skrevet 14. november 2007 #4 Skrevet 14. november 2007 Kan det være utdrivingen av melken. At melken kommer litt for sakte etterhvert. Slik var det for oss ihvertfall, fikk nesepray på resept som hjalp med utdrivingen og det ble mye bedre etter det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå