Gå til innhold

Noen som jobber i hjemmetjenesten?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg var i praksis i hjemmetjensten dette året en periode, men jobber ikke fast. . .

Skrevet

Hvordan er det å jobbe i hjemmetjensten når man er gravid. Kan forestille meg at det må være ganske tungt og belastende. Kan liksom ikke sammenlignes med en kontorjobb...

Skrevet

vet ikke hvordan det er der du bor men når jeg var i hjemmetjensten så var jeg bare helt i beg av graviditeten, men mange høygravide som også jobbet der. . .

her jeg bor er det mange kun tilsyn pasienter eller middagkjøring og tabl, ingen problem, de aller tyngste tyngste pasientene blir ikke gravide satt på, men dusjing av eldre osv var ingen problem.

kommer an på hvor god form du er i, jev var selv på bolig i hele sommer med psykisk utviklingshemmede ingen problem, men jeg selv var i topp form gjennom hele svangerskapet, føler du at jobben blir for tung for deg er det bare å snakke med legen å få sykemelding, men arbeidgiverene pleier å være veldig hjelpsomme;)

Skrevet

Jobbet 100% i hj.spl første gang jeg var gravid. Syns det var tungt, men nå ba ikke jeg om tilrettelegging heller. Det jo som hun over her sier, at det er jo en del tilsyn og slike ting, og stort sett "lettere" pasienter enn på en ren sykehjemsavdeling. Så jeg tror ikke hjemmetjenesten er den verste plassen og være. Bare vær flink å be om tilrettelegging slik at du slipper å være med på det aller tyngste. Lykke til!

Skrevet

Jeg gjør.

går vel an å slippe unna de tyngste brukerne?!!

kan jo dele ut medisiner,lage mat og ta de som klarer seg mye selv.

Skrevet

Jeg jobber i hjemmespl. nå og er 25+2. Ikke noe problem enda da jeg er frisk som en fisk:) Holder meg unna pas. som er under cytostaticabehandling det er det eneste. Håper jeg kan slippe til nyttår, har jo lyst til å ha litt fri også! Kan nok bli for tungt også når magen blir større.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...