Gå til innhold

kan eg vere gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

sitter her og venter på mensen, husker ikke når eg hadde den sist, kloms... veit eg skal ha den nå snart...

venter og venter...

noen som ser om eg kan vere gravid.... er veldi lite sjangs for det men er redd for å bli det...

født 161184

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff du blir vel ikke så glad for å høre dette da men jeg fikk opp et lite ja på deg jeg...men er meget mulig jeg tar feil...

(ps setter stor pris på tilbakemelding) føler at innen den 19.nov så vet du det sikkert...

lykke til

Skrevet

oh my goooooooooooooooood seie eg da........... håpe du tar feil?!!!

flere som kan se noe?

viss eg er gravid nå så har mannen min supersæd!

har hoppa av i svingen siden småen kom for 8 mnd..har alltid blitt innertier i navlen(men vet jo at det kan komme litt før men det har aldri skjedd, ikke på de 10 åra vi ha vert sammen til nå.beklager viss det ble mye detaljer... eg ble gravid på p-piller- tåler ikke prevensjonsmidler så ... huff ja...

kordan spår du stratosen_prøver?

Skrevet

fullt mulig jeg tar feil...får håpe det...

jeg får opp bildet og tanker...bruker ikke noe spesielt...

men er jo av og til sånn at man kan vere gravid men at egget ikke fester seg om du skjønner...at det er derfor jeg får opp et lite ja men er fult mulig du får tanta likevel...skjønner??

fikk bare opp et lite ja så:) vi får satse på at det har gått bra:)

send meg en tilbakemelding når du vet...

Skrevet

takker, hehe skal gi deg tilbakemelding..

har bursdag på fredag og skal få vår første fri natt på hotell og flott middag og kanskje kino, så eg håper ikke dettte ødlegger helga,

tror han hadde blitt glad men eg har ei lærligetid eg skal fullføre som eg måtte bryte nå når eg ble gravid sist så viss eg hadde vert gravid nå så hadde eg ikkje vist hva som kom til å skje... med utdanninga mi og lærlingetid og lånekasse og diverse... huff blir stressa bare tanken.....

eg krysser fingrene for tante rød, kimby har spådd at eg skal få ei jente om 3 år og det er jo lenge til......

Skrevet

kan du prøve deg på venninna mi? har spurt her inne før men vi får aldri svar....

ho er født 29.12.86

de prøver å få barn men det skjer liksom ikke noe!

ser du noe på de?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...