Anonym bruker Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 noen som vet om noen super fine / romantiske sanger jeg kan spille under vielsen, mulig når jeg kommer gående? av typen josh groban / sarah mclachlan osv. skal ha human-etisk vielse.
Nummer tre <3 Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 kanskje litt for hippt.. men hva med Katie Melua - 'If You Were A Sailboat' Venke Knutson - Love explains it all
Anonym bruker Skrevet 14. november 2007 #3 Skrevet 14. november 2007 Mulig jeg er veldig tradisjonell, men syntes det er finest at bruden kommer gående til en brudemars jeg da. Hvorfor ikke bare ha den romantiske sangen som stemningsmoment under vielsen?
Nummer tre <3 Skrevet 14. november 2007 #4 Skrevet 14. november 2007 litt mer tradisjonell men ikke typisk brudemasj Johann Pachelbel's Canon in D
♥2 små gull♥ Skrevet 14. november 2007 #5 Skrevet 14. november 2007 Vi har lurt på å ha en sang som "personlig innslag" i kirken, ikke en som synger, men en sang fra cd. F.eks. Shania Twain - From this moment (er jo VELDIG bryllupssang da...) Bjørn Eidsvåg - Det e du det... (også kjempefin og romantisk sang, litt mer fart i den)
Snuppelupp og hengepupp Skrevet 14. november 2007 #6 Skrevet 14. november 2007 Det første jeg tenkte når jeg leste overskriften på innlegget, var "You raise me up" med Josh Groban. Den har vi snakket om å ha, en utrolig vakker melodi og tekst.
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 15. november 2007 #7 Skrevet 15. november 2007 Disse: Sippe,sippe...snufs.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2007 #8 Skrevet 15. november 2007 Denne må være nr 1 når det gjelder kjærlighet! sukk...
Anonym bruker Skrevet 17. november 2007 #9 Skrevet 17. november 2007 Sjekk ut denne siden: http://www.trudekristin.com/bryl.php Lykke til! ;D
Dubros Skrevet 22. november 2007 #10 Skrevet 22. november 2007 "Oppna din dør" hadde vi i vår vielse...Helt nydelig!!!
Tante Sofie # Skrevet 22. november 2007 #11 Skrevet 22. november 2007 Hvilken sang er det Dubro? Hvem er det som synger den? Trenger en fin sang i kirken:-)
Hvitkløver2020 Skrevet 22. november 2007 #12 Skrevet 22. november 2007 Vi giftet oss i august.. Shania Twain- from this moment(da gråt jeg.....)
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 23. november 2007 #13 Skrevet 23. november 2007 den sistnevnte hadde vi også...Var helt fantastisk og har fått mange bra tilbakemeldinger på den. hadde ei som sang me piano til:) Josh groban "you raise me up" e og vanlig:)og fin:)
Anonym bruker Skrevet 23. november 2007 #14 Skrevet 23. november 2007 Åsa jinder og Cajsa lisa Åkerstrøm Så fiiiin, den skal spilles på bryllupet mitt om jeg blir fridd til en gang=) I en evighet levde jag som om du inte fanns I alla drömmar var du ändå nära så underbart nära Och jag trodde jag fann dig men du var någon annanstans Varenda gång jag funnit någon så såg jag att drömmen inte var sann Tänk alla famnar jag lämnat av längtan till dig För jag trodde att du fanns och väntade mig Och alla dagar jag vandrat så sorgsen och trött För att möta den vackraste människa jag någonsin mött Det var enkelt och vackert du sa att du väntat mig Jag kunde ana att det fanns en himmel på jorden jag såg den Och du bad mig att leva mitt liv alltid nära dig Jag följde dina steg och allt jag någonsin drömt om fanns där för mig Tänk alla famnar jag lämnat av längtan till dig För jag trodde att du fanns och väntade mig Och alla dagar jag vandrat så sorgsen och trött För att möta den vackraste människa jag någonsin mött Det finns ingen som lockat mitt hjärta så underbart Med all din ömhet får du sorg och smärta att sakta försvinna Alla skuggor, allt mörker som förr var så uppenbart Det skingras, och tillsammans ser vi ljuset, som stiger med solens fart Tänk alla famnar jag lämnat av längtan till dig För jag trodde att du fanns och väntade mig Och alla dagar jag vandrat så sorgsen och trött För att möta den vackraste människa jag någonsin mött Tänk alla famnar jag lämnat av längtan till dig För jag trodde att du fanns och väntade mig Och alla dagar jag vandrat så sorgsen och trött För att möta den vackraste människa jag någonsin mött
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå