Gå til innhold

3måneders kontroll


Marius og Jonas!

Anbefalte innlegg

Nå har vi vært på 3måneders kontroll! Marius var 62 cm lang og veide 6460 gram dagen før han var 3 måneder gammel. Og det var IKKE morsomt med vaksine..... =/

Hva med de andre august-babyene.....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi var på 3 månederskontroll på mandag, en dag før poden var 3 måneder. Han var også 62 cm lang, men veide 6160 gram. Det var ikke morsomt med vaksine nei... Hadde over 39 i feber på kvelden og var ganske sutrete. Først i dag han er i ordentlig form igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Vi var på 3 mnd kontroll på dagen han var 3 mnd. Jeg er enig, ikke gøy med en sprøyte i hvert lår! Han sov i 4 timer i strekk etterpå..

Lille Frederick var 64cm lang og 9.16 kilo!! De ler av han hver gang jeg er der fordi han er så stor. ikke så mye man kan gjøre med størrelsen, han får jo ikke tillegg. Veldig søt da ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjarmtrollet var 5,5 kg på 3 mnd kontroll, 63 cm lang.

Etter vaksinen var han sutrete og selskapssyk i 3-4 dager, og var litt vanskelig å legge om kvelden. Men det er over nå og vi er tilbake i de gamle vanene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min var på 3mnd kontroll nesten 1 uke etter hun var 3mnd.. Var ikke gøyt se at hun fikk vaksine.. ble litt trist, men gråten varte heldigvis ikke noe lenge.. Fikk ingen feber eller noe på kvelden alt var normalt.. Hun veide 5990gram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...