♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 Vi ble anbefalt å fastsette bidrag selv. Bli enige om en sum i mnd.. Må d være en fast sum i mnd? Hvor mye kan jeg "kreve" at han betaler i mnd for underhold av jenta vår..?? Må si at han bor hjemme hos mora og faren sin å har igrunn ikke noen utgifter.. Han betaler bensin av og til og kjøper seg en pølse på esso liksom..kan vel ikke kalles utgifter til mat og bensin???
Gjest Skrevet 14. november 2007 #4 Skrevet 14. november 2007 Jeg tror det må være en fast sum i mnd, uten at jeg skal si det for sikkert. Har dere vært hos nav og snakket om det? Dere kan også bruke bidragskalkulatoren på nav.no
Anonym bruker Skrevet 15. november 2007 #5 Skrevet 15. november 2007 Bruk bidragskalkulatoren på nav.no. Da får du riktig beløp han skal betale. Dette er en fast sum hver mnd med mindre dere avtaler noe annet. Men, jeg syns ikke du burde godta et lavere beløp enn bidragskalkulatoren finner ut. Dette er jo penger som skal gå til mat, klær, utstyr og å bo for barnet.
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 15. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 15. november 2007 men vi vet ikke alt dette netto hvert år osv osv,...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå