suppegjøken+grønnskollingene Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 Luere på når man kan begynne å fylle opp boksene? Ikke det at jeg har som vane å bake 7 sorter, men tenkte å lage noen i år.
sveis Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 Det er bare å begynne. Vi pleier å spise julebrød i flere måneder etter jul og de er like gode. Kanskje lurt å begynne med de "tørreste" sortene først.
suppegjøken+grønnskollingene Skrevet 15. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. november 2007 Ok. Hva er deres julekakefavoritt?
3b@rnsmor-30* Skrevet 15. november 2007 #4 Skrevet 15. november 2007 vi har bakt serinakaker i dag. julekaker holder seg godt. mamma sa en gang hun pleide å begynne å bake rundt burdagen til søstern min, og hun har bursdag 5.11
suppegjøken+grønnskollingene Skrevet 15. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 15. november 2007 Har du en god oppskrift?
Gjest Skrevet 15. november 2007 #7 Skrevet 15. november 2007 Ikke særlig lenge her i huset ihvertfall, hehe. Blir spist opp ja, og det er jeg som liker småkaker best. Unngår derfor å lage noe som helst utenom pepperkakehus til jul, blir jo bare kiloer av det :-) Men de holder seg noen mnd om de ikke spises opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå