Gå til innhold

Dere som hjalp meg med symaskina!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå syr jeg! Tusen takk for gode råd. Jeg kjøpte nye nåler i dag og testa. Undertråden var satt i feil vei. Overtråden var tredd feil. To steder. Er det virkelig mulig :-) Nå går det iallefall som det suser. Så nå får jeg begynne å lære meg til. Igjen, tusen takk for hjelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare hyggelig, var jo ikke så feil de tipsene vi kom med i går da:o)

Spurte du etter bruksanvisning da?

Skrevet

Den tråden kunne jeg trengt å lese! Kan tråden floke seg helt når man begynne rå sy hvis man har tredd feil opp? Sliter litt, nemlig.....

Skrevet

trer feil oppE, mente jeg

Har sjekket undertråden ørten ganger...

Skrevet

Ja. Jeg skal få en bruksanvisning ved å kontakte en butikk i byen som fremdeles selger denne maskinen. Tror det kommer godt med.

Skrevet

Om du trer feil oppe floker det seg under, hender det hopper av på maskina mi, og da blir det tugger.

Skrevet

Jeg har lett etter en tynn vognpose til minsta som sitter i sportsvogn, har kikka på forskjellige men syns de er dyre. Vil ha noe i retrostil. Og faktisk, litt inspirert av den dukkeposetråden din sug lut, så kom jeg på at jeg skulle forsøke å sy en sjøl. Problemet var bare at maskina har stått i kjelleren siden jeg fikk den av mor da gutten min på 6 var liten.... Ubrukt :-) Men nå skal det syes!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...