mamma til <3to<3 Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 så ble hun frisk på fredag, men har enda ikke fått matlysta tilbake... Hun er skikkelig sutrete om dagen og våkner masse på nettene. Og når jeg gir henne mat, så får hun i seg litt, men så blir hun grinete og vil ikke ha. Det er så frustrerende.... Av og til kan det virke som trass, men hun kan jo f.eks ha vondt i magen... Var hos legen med henne forrige uke.. burde jeg ta henne til legen igjen? Synes det er flaut å renne ned dørene hos legen hvis det ikke er noe spesielt. Er det noen som har opplevd det samme?
Anonym bruker Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 jeg synes du burde gå til legen....
Anonym bruker Skrevet 14. november 2007 #3 Skrevet 14. november 2007 Hvis du får i henne nok å drikke, og litt mat hadde jeg ventet litt med legen. Kan jo ta litt tid før tarmsystemet kommer seg helt etter en sånn runde med diare, og dermed lar kanskje matlysta også vente på seg... Se an formen til jenta di! Hvis hun er slapp og utilpass er det større grunn til å kontakte lege enn hvis hun er i fin form og godt humør
LisaColli Skrevet 14. november 2007 #4 Skrevet 14. november 2007 snuppa mi og flere babyer på barselgruppa har nettopp hatt magevirus. hun hadde diaré, oppkast, litt feber og dårlig matlyst. matlysten kom igjen da hun ble frisk etter 6 dager. hvis det er virus, er det ikke noe å gjøre med. kan gi paracet mot feber, og det er viktig med masse væske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå