Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg får sånne tak i magen.. dette går over nåe jeg retter meg ut.. det kommer spesielt etter jeg har spist... er 12+4 i dag... sitter rundt navlen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så rart! Vet desverre ingenting om det... bare lurer på hvor tid du har termin jeg? Har du begynt å få mage?

Skrevet

hei jeg var på ul i går.. fikk termin den 24 mai... fått litt mage ja..mest oppblåst.

Skrevet

Var du?? Såg du noe kjekkt på UL? Er 12+0 imorgen skjønner du:) Å er så spendt på hvordan lille dropset ser ut inni magen.

Har fått deeeen magen jeg. Vet ikke om jeg er oppblåst eller hva jeg er! Mage er der ihvertfall:)

Skrevet

ja, jeg var der på mandag mener jeg... den lille er 6cm.. var på rikshospitalet.. grunnet at jeg mistet tvillinger i mai en i uke 7 og gutten min i14.. nå så alt veldig bra ut... kunne se ut som det var en gutt,men fikk ny ul om 4 uker . gleder meg masse.. den lille er helt ferdig utvilket.. ser armer og bein... helt nydelig..

Skrevet

Ønsker deg kjempemye lykke til!! :) det går bra denne gangen skal du se...alle gode ting er 3!:)

Skrevet

Jeg hadde noe lignende forrige svangerskap. At det gjorde vondt ved navelen, fikk også slike tak. Men kan ikke huske om det var etter jeg hadde spist.

Jeg spurte jordmor, og hun fortalte at det var livmoren som strakk på seg. Det kan være at det kan være grunnen for deg også. Men du kan høre med jordmor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...