mor.monsen Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 Nå har vi hatt håndtverkerie i huset i 6-7 uker...alt skulle etter kontrakten være ferdig i dag. Men etter en feilmontert do,f eilmonterte rør, for dårlig lagt gulv, 1000 språkproblemer og folk som kommer klokken 12 når de sier 8 er de altså ikke ferdig. Fikk ny beskjed i dag.. badet og vaskerommet er tidligst klart til bruk på onsdag neste uke. Jeg som håpte at jeg kulle unne meg et langt deilig bad sammen med min kjære i helgen.... håndtverkerne roter, blander sement i stua mi, pisser på doskåla og drypper på gulvet, slipper ut all husvarme med å glemme å lukke døra og de kommer aldri når de skal. JEG KLIKKER SNART!!!!!!!! Måtte bare få ut litt frustrasjon.... det firmaet vi har leid inn kan vente seg krangling når oppgjørets time kommer... vi betaler aldri i verden full pris for dette.
1baby,og 1 spire Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 Hadde helt klart ikke funnet meg i det . Man kan jo bli gal av mindre .Hadde noen ganger vært gøy å sett om dem hadde funnet seg i slikt selv ,vis det hvar deres hus.( Trur ikke det.) Håper dem blir ferdig til neste Onsdag da. Lykke til og forlang å få alt skriftlig så kan der dokumentere at det ikke er gjort innen avtalen, og kreve avslag i prisen
Matildesnusk + lille ups Skrevet 14. november 2007 #3 Skrevet 14. november 2007 Noen som så FBI på NRK i kveld? Handla om useriøse håndtverkere uten arbeidsmoral. Kontrakt og dagbøter var tipset
mor.monsen Skrevet 14. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. november 2007 Vi har kontrakt og er allerede i dialog med forbrukerombudet eller hva de heter. Også har vi tatt bilder av alt som har blitt gjort feil, så vi har en god sak. Men herreguuuuud så slitsomt det er å gå å tråkke i. Jeg er sykemeldt å går hjemme hele dagen samen med disse grisete mannfolka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå