Gå til innhold

til stratosen_prøver

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei stratos1!

Lurte på om du kunne spå meg. er blitt spådd litt lenger nede men håpte kanskje du også kunne prøve. Ser du noen graviditet på meg i nærmeste framtid? satser på utdannelse til høsten igjen. ser du hva jeg kommer til å velge og hvorda det vil gå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fødselsdatoen din...

Skrevet

090272. har en tendens til å glemme det. Tusen takk!!!

Skrevet

Tenkte på en ting til: ser du hvor mange barn vi kommer til å få? (altså totalt)

Skrevet

ser ut som du blir gravid over nyåret...jan/feb...tror det blir en gutt...føler 4 barn jeg...vet ikke om du har fire fra før eller om d blir totalt 4....

føler også litt forandring karrieremessig men viss du skal studere så regner jeg med det er for å forandre jobbsituasjonen:)

ønsker dere lykke til..

prøv å stresse ned og ikke bare tenkt på babylaging i kosen:) for det er kos og:) for da klaffer det nok fortere enn du aner..

(ps setter pris på tilbakemeldinger da jeg er veldig ny på dette enda)

Skrevet

Heisann stratos.

ville bare si at jeg har 4 barn. Ønsker 5 barn, føler jeg mangler en.

Å ta denne utdannelsen vil forandre karrieren min totalt. Har allerede en høy utdannelse innenfor økonomi men tenkte nå å fokusere på barn.

Så du hadde vel egentlig rett der også. Ellers så stresser jeg litt kun fordi jeg ikke vet hvor lenge jeg får mannen min med på dette. Han synes vel egentlig 4 er nok, men ser savnet mitt og vet hvor flott det er når det først kommer ett nytt barn i familien.

tusen takk!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...