anette staiiiiii Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 til namma kvelds i dag,noen som har lyst å fortelle meg hvordan dere lager det?
tezzzer med 3 Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 Fyller en ildfast form med en vanlig pose Nachips. Steker kjøttdeig og har oppi tacokrydder og vann.. Deretter en boks brunebønner som jeg har silt av vannet på.. Har dette over nachipsen. Litt purre på toppen og så mye ost. Inn i ovnen til osten har smeltet.. Serverer med salsa og rømme.. Deilig... Hadde jeg bare ikke vært såå mett etter hjemmelagd pizza nå så... Pleier å ha Nachos til kveldsmat og ikke Middag..
Prins&Prinsessa Skrevet 14. november 2007 #3 Skrevet 14. november 2007 Jeg lærte denne måten da jeg var i mexico for noen år siden. Ikke alt vi får kjøpt i norge. Men jeg har tilpasset den til norske forhold og ganer Steker 4-500g kjøttdeig. Har i 2bokser chillibønner 1boks mais 1/2løk hakket chilli etter smak/gane. Har dette i en ildfast posjonsskål (lager en god skål til hver). Stikker så trekantede nacho chips ned, slik at de stikker opp litt rundt omkring. Strør så masse ost på toppen og putter 2min på max i mickroen. Har så skåler på bordet med rømme, tacosaus og cheddar saus. Jeg mener det MÅ være cheddarsaus til. Men er jo smak og behag. Veldig god den posen du bare tilsetter melk(tror jeg det var). Er vel el paso (tror det var det det het). Uansett!!! Lykke til! Høtes kjempe deilig ut. Her blir det vaffel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå