Gå til innhold

Skal kjøpe kamera - hva anbefaler du?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis jeg hadde hatt 5000 til å bruke på kamera, hadde jeg kjøpt speilrefleks =)

Skrevet

Jeg har egentlig ikke, men kredittkortet mitt har. MÅ jo ha kamera. Hvilket speilrefleks, da?

Skrevet

nikon d 70 skal være helt supert. kjenner 3 som har det. bla min bror som har fotobutikk!!!!

d 40 er en mindre utgave som også er bra, men noe mindre utstyr!

Skrevet

jeg hadde ikek kjøpt speilrefleks, det blir fort stort og tungt. og man blir ikke å bruke det like mye som andre kamra'r

jeg anbefaler dette:

http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=oyCz6oZK.LxSR0EjcIZBwx1e0000IBrLhtg8?ProductID=bGDD4QFHWbgAAAETgV56iPIj&CatalogCategoryID=NKnD4QFHNBkAAAEOA.M03xiL

liten og nett, tar kjempe bra bra bilder, stor lsd skjærm, stor oppløsning, og enkel i bruk

Skrevet

Ville kjøpt speilrefleks!

Dvs kommer ann på åssen bilder du tar.. Tar man bilder av barn, så trenger man gjerne å få tatt bildet før ungen har beveget seg igjen.. Med et kompakt kamera rekker man ikke det, siden det bruker så lang tid..

Jeg har Nikon D40 og er kjempe fornøyd!

Skrevet

jeg har akkurat kjøpt meg kamera.

canon ixus digital 75

er knall fornøyd!! kjøpte det på mpx, 2200 kr el noe sånt og da var det med kamera, veske, og minnekort på 1024 mp.

en annen grunn bortsett fra at det er knall på å ta bilder, er at det er et oppladbart batteri med, så du slipper å kjøpe batterier i hytt og pine.

kjekt å ha med seg småturer også siden det er så hendig størrelse:-)

anbefales:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...