Piamin Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 Tenkte jeg skulle prøve dette kjærringrådet, men har noen fått full klaff med dette? Og hviken type brukte dere? Takk
Liagora med 2 jenter Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 dytter, dette vil jeg også vite.. når skal man ta det da?
Piamin Skrevet 16. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. november 2007 Rundt eggløsning. Sjekk inne på sidene til Kjerringråd Står ikke hvilket merke, da..
CB-BabyBoy Skrevet 16. november 2007 #4 Skrevet 16. november 2007 Det er solvipekt som kan brukes som det og den skal visst brukes opp mot EL, men ikke etter for da kan det visst være vanskelig for egget å feste seg.. Det er flere den har funket for her inne, jeg klarte ikke svelge det en gang for det smaker sååå høgg, så junior her ble unnfanget au naturelle hehehe. Men som sagt kan funke altså!
Piamin Skrevet 16. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. november 2007 Nice - takk skal du ha! Jeg trodde det var noe som heter noe som begynner på bis, men da tok jeg feil! takker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå