Gjest Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 Noen andre som også skal føde på det sykehuset i januar? Jeg har termin 7 januar, og lurer da på om det er noen andre jeg kanskje møter på herfra bim ?
mrss83 Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 termin 30. januar jeg da. så vet ikke om jeg møter deg men..
MegOgAlleMine Skrevet 15. november 2007 #3 Skrevet 15. november 2007 har termin 10.1 og er 3-gangs, så det kan godt hende
FØDEKLAR ks.20.12 Skrevet 15. november 2007 #4 Skrevet 15. november 2007 jeg har termin 01.01. så det er ikke umulig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå