Gå til innhold

Andre som ikke klarer å kaste..

Anbefalte innlegg

Skrevet

den positive graviditets testen?? Jeg har tatt vare på min, er 22+6..

Blitt gravid ved hjelp av prøverørsforsøk, så selv om jeg tok blodprøve på sykehuset som bekreftet graviditet, så bare måtte jeg ta en selv hjemme etterpå! :) det var på en måte litt viktig for meg å ENDELIG ha en positiv og ikke en negativ test i hånden... kanskje jeg klarer å kaste den når mitt lille jentegull er komt til verden ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tok lang tid før jeg kasta den. Men etter å ha vært på to ul og hørt hjertelyden ett par ganger gikk den i søpla :) Da hadde vi så mange andre "bevis" :)

Skrevet

ehm, jeg har den første testen jeg tok med sønnen min enda.. Og det var i april 2005 :P Denne gangen tok jeg ClearBlue Digital, så den er kastet :)

Skrevet

Jeg har tatt bilde av den :) Men kasta den etterpå.

Skrevet

lukter de ikke etter en sund?

ville tatt bilde jeg...

Skrevet

Mine 5 posetive tester ligger her ennå,men off kansje på tide å kaste dem nå.

obs det var jo en hemlighet det at jeg hadde fem posetive tester,men klarte bare ikke la vær hadde jeg hatt flere så hadde jeg nok testet meg flere ganger også.

Skrevet

testen min ble kasta samme dagen den.. :P hehe, etter at jeg viste den til pappaen til barnet kasta jeg den.. ser liksom ikke vitsen i å beholde den..

Skrevet

hehe jeg har min enda jeg,å min jente er 5 år:) jeg har limt den inni permen som handler om henne,sammen med gravid papira å sanne ting:)

Skrevet

Er ikke d litt ekkelt å spare på da... tenkte ikke tanken på at jeg ikke skulle kaste den jeg! Hadde jo tissa på den...så den gikk i søpla etter at jeg viste den til pappan ja!!!

Skrevet

Nei den lukter ikke.. Men jeg har den i en pose i skapet da, så den blir nok kastet en gang..:) Jeg også har den tanken at det er jo tiss, derfor har ikke jeg limt den inn i noe album eller lagt den i minneboks e.l.. Hva skal sønnen min med mitt tiss? :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...