PROVOSERT!!!!!!!!!!! Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 I hvilken uke testet du positivt først? (",)
PROVOSERT!!!!!!!!!!! Skrevet 14. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. november 2007 Og du gjorde det på sykehuset? Unnskyld at jeg spør, men måtte du til sykehuset for å teste det der? Jeg tenkte jeg skulle ta med morgenurinprøve til legen i morgen, for jeg har ikke hatt TR siden uke 38 nå, og heller ikke spes vondt. Jeg føler meg heller ikke sjuk på noen måte (hoster litt, da :-)). Men jeg tester bare negativt. Testet morgen forrige torsdag og nå i ettermiddag. Bare negativt, negativt. Og jeg har vel egentlig heller ingen symptomer.... Men da jeg ringte inn til legen for å høre om jeg kunne komme innom i morgen, så virket ikke hun jeg snakket med overbevist om at det kunne være noe annet enn graviditet. For jeg da jeg hadde testet flere ganger selv, men bare fått egativt, og at jeg var redd for at det kunne være noe annet. Bare ta med urinprøve i morgen, du, så skal vi se da, sa hun som om jeg var både dum og uvitende :-( Så da får vi se. Men da er det kanskje håp for meg også da, siden du testet så sent. Har jo hørt om de som ikke har testet positivt før flere uker ut i svangerskapet, men har nok tatt disse som litt vandrerhistorier. (",)
PROVOSERT!!!!!!!!!!! Skrevet 14. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. november 2007 Takk for svar :-) (",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå